Toon posts:

FlashFXP geeft size files niet goed weer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een imagefile van ongeveer 4 gig downloaden. Een vriend van mij heeft een klein servertje opgezet met Serv-U. Ik log daarop in met FlashFXP, echter zie ik maar een file van ongeveer 330mb die in werkelijkheid dus 4 gig is!

Probleem is nu dat hij wel de hele file download (4 gig), maar als die een keer onderbroken wordt kan ik niet resumen, omdat hij de orginele file maar als 330 mb ziet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 12:56:
Ik wil graag een imagefile van ongeveer 4 gig downloaden. Een vriend van mij heeft een klein servertje opgezet met Serv-U. Ik log daarop in met FlashFXP, echter zie ik maar een file van ongeveer 330mb die in werkelijkheid dus 4 gig is!

Probleem is nu dat hij wel de hele file download (4 gig), maar als die een keer onderbroken wordt kan ik niet resumen, omdat hij de orginele file maar als 330 mb ziet.
Heb je de nieuwste versie van FlashFXP? Die lost nogal wat problemen op normaal.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 08:15

LauPro

Prof Mierenneuke®

Welk FS heeft die server? Misschien die een beperking heeft (of een quota?).

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 13:03:
[...]

Heb je de nieuwste versie van FlashFXP? Die lost nogal wat problemen op normaal.
Yep, 2.1 build 924

Verwijderd

Topicstarter
LauPro schreef op 25 december 2003 @ 13:06:
Welk FS heeft die server? Misschien die een beperking heeft (of een quota?).
Nope, ik heb volledige toegang zonder enige beperkingen op zijn pc, behalve de c-schijf.

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Refresh de directory, misschien haalt ie hem toch nog uit een verkeerde cache (flashfxp cached de dirs namelijk standaard).

Verwijderd

Topicstarter
SaiBork schreef op 25 december 2003 @ 13:22:
Refresh de directory, misschien haalt ie hem toch nog uit een verkeerde cache (flashfxp cached de dirs namelijk standaard).
Ook al gedaan, gerefreshed, geflushed, alle chache opties uitgezet, het helpt niks.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 13:21:
[...]

Nope, ik heb volledige toegang zonder enige beperkingen op zijn pc, behalve de c-schijf.
een quotum is geen rechtebbeperking hoor. vraag eens of er quota zijn ingesteld

een quotum is niets anders dan een limiet op de hoeveelheid download en upload, bijvoorbeeld per sessie, per dag of per maand :)

Verwijderd

G33rt schreef op 25 december 2003 @ 20:47:
[...]

een quotum is niets anders dan een limiet op de hoeveelheid download en upload, bijvoorbeeld per sessie, per dag of per maand :)
Argh, de betreffende user heeft het wel over quota's in het FS (Filesystem). Maar het gaat hier over een Windows machine, met NTFS of FAT. Welke FTP daemon wordt er gebruikt?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 20:54:
[...]

Argh, de betreffende user heeft het wel over quota's in het FS (Filesystem). Maar het gaat hier over een Windows machine, met NTFS of FAT. Welke FTP daemon wordt er gebruikt?
met quota's in het OS lijkt hij mij restricties (bijvoorbeeld ntfs rechten) bedoelen. met een ftp-quota word meestal 'quota' in de daemon gebruikt, en daarin kan je download limiteren. enig uitsluitsel van de betreffende user zou fijn zijn :)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:25
SaiBork schreef op 25 december 2003 @ 13:22:
Die cached ze alleen per draaiende FlashFXP, sluit jij die af, start je hem op, doe je precies hetzelfde, maakt die gewoon een nieuwe cache. :)

@Probleem:

Lijkt erop dat er iets mis gaat met PC => FTP daemon, misschien eens GuildFTPD of BulletProof FTP proberen? :)

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 25 december 2003 @ 20:47:
[...]

Geen quotum, ik heb alle vrijheid qua rechten en limites op alle schijven behalve de c-schijf.

Zowel mijn pc als die van mijn maat draaien op Win XP Pro, dus NTFS.

Vreemd is ook dat sommige andere grote *.img of *iso file wel correct worden weergeven. De meerderheid echter niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 23:43 ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 11:53
Heb hier hetzelfde probleem gehad op een wifi lan dat ik met een aantal collega's deel, van grote dvd iso's werd de filesize niet correct weergegeven en dat bleek op alle pc's te liggen aan een te oude versie van het ftp-server programma (in mijn geval blackmoon ftpserver).

Na die te hebben upgedate waren de problemen verholpen.

Systeem Specs

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

lijkt mij ook heel duidelijk een server probleem flash fxp krijgt alleen maar info van de server dus waarschijnlijk geeft de server het verkeerd weer! ik zou zeggen dat je vriend ff een andere server op moet zetten
Pagina: 1