Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb onlangs een aldi navigatiesysteem aangeschaft met navtech kaartmateriaal. hij is waarschijnlijk goed bekend bij jullie. Ik heb er totaal geen problemen mee (alleen soms in paralelstraten zegt hij dat ik op de andere ben ..:(). Ik zou het alleen erg fijn vinden als er nieuw kaartmateriaal te downloaden is voor dit systeem. Alleen benelux en duitsland staat er geheel op. maar bijvoorbeeld zwitserland in grote lijnen. Weet iemand hoe en waar ik deze extra materialen kan kopen/download voor dit systeem?

een fijne kerst!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 20:20
In dat navigatiesysteem zit toch wel ergens een url? Kijk daar eens.

Verwijderd

Topicstarter
nope zit er niet.. ik kan ze kopen voor 99 euro per stuk. maar ik ben van mening dat het veeel goedkoper moet kunnen...

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:02

Arfman

Drome!

Is dit een verkapte warez poging ofzo :?

Die kaarten kosten 99 euro per stuk, take it or leave it. Of investeer in een echt navigatiesysteem zoals TomTom 2 (159 euro voor de Benelux, en nog eens 159 euro voor heel West-Europa d8 ik). Dat MEDION programmaatje is leuk als je nog niets anders gezien hebt, meer niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:52
Ik denk dat zijn vraag beter gesteld kan worden als: Weten jullie winkels waar deze worden aangeboden voor een betere prijs (gewoon legaal dus ;) )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:50:
nope zit er niet.. ik kan ze kopen voor 99 euro per stuk. maar ik ben van mening dat het veeel goedkoper moet kunnen...
Je komt inderdaad over als een gemiddelde aldi klant.... ;)

Ik geef je weinig kans. Dat is het nadeel van zulk onbekend/incourant spul te kopen, de ondersteuning/accesoires als die al aanwezig is zul je slechts moeilijk kunnen vinden.

• Zorki
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-01 16:11

Zorki

pffffft

Je komt inderdaad over als een gemiddelde aldi klant.... spreek voor jezelf zou ik zeggen,,

Navtech is een van werelds grootste navigatiekaartenfirma`s met prima up to date spul. Het meest recente materiaal van NL is 3e kwrt 2003.
Ik weeet dat losse kaarten duur zijn ( =99 euro), heb een upgradeversie van west europa ( met zwitserland) voor 155 euro gekocht. (versie nov 2003)

De meeste problemen zitten bij de hardware ( handheld, GPS muis enz) en niet bij de software(kaartmateriaal)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:45
Zorki schreef op 26 december 2003 @ 17:44:
Je komt inderdaad over als een gemiddelde aldi klant.... spreek voor jezelf zou ik zeggen,,
Hehehehe, hap hap... :P

Ik bedoelde dus niet dat navtech slecht spul zou maken, maar meer de 'het kan altijd cheaper' mentaliteit van de TS. Verder nog nooit gehoord van navtech, zal wel aardig wezen voor het geld.....

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 16:02

Arfman

Drome!

Navtech is inderdaad een prima kaartleverancier, geen softwaremaker.

Verder is het zo dat kaarten voor 99 euro gewoon goedkoop zijn, als je ziet hoeveel manuren erin gaan zitten om het spul up to date te houden. En 159 euro voor heel West-Europa (TomTom 2) is helemaal een bodemprijs.

Dus, TS: 99 euro is het minimum voor het programmaatje wat jij hebt. Bovendien is de afzetmarkt zo klein geweest dat het nooit een mainstream app (zoals TomTom of Destinator) zal worden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-12 16:09

Arno

PF5A

offtopic:
Waar scoor jij TT2 Europa of Benelux voor 159 euro :?

Ik kan die alleen vinden voor schandalig hoge prijzen :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1