Toon posts:

[NFS Underground] Eigen vinyls maken *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes,

i.v.m de LanParty die ik aankomend weekend heb, leek het me leuk om een eigen vinyl te maken voor mijn bak in NFS Underground.

In Game zag ik bij de Unique Vinyls wel een aantal "Custom" vinyls staan.
Onder Custom versta ik "Self Made", maar ik weet niet hoe ik die dingen aan moet passen.

Zoeken via Google en de GoT search leverde alleen veel NFSU topics op, met lappen niet nuttige tekst.

Weet iemand of het mogelijk is een eigen vinyl te maken, en zo ja hoe dit moet ?

Verwijderd

Nee dat gaat niet. Je kan niets downloaden. Voor de PS2 mensen is het namelijk niet leuk als ze zien dat je in een BMW M3 rijden. Snap je? Ze willen het op beide platforms hetzelfde laten!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 11:28:
Nee dat gaat niet. Je kan niets downloaden. Voor de PS2 mensen is het namelijk niet leuk als ze zien dat je in een BMW M3 rijden. Snap je? Ze willen het op beide platforms hetzelfde laten!
Hmm, das mooi jammer :'(
Dan snap ik eigen niet waarom een paar unique vinyls dan "Custom" zijn.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 08:46
Idd, de pc versie mag niet verschillen van de pc, omdat er anders fouten ontstaan multiplayer.

maar goed, ook dat zijn ze al mee bezig, dus wie weet :)

Verwijderd

RedXraD > Idd, de pc versie mag niet verschillen van de pc Playstation 2, omdat er anders fouten ontstaan multiplayer.

Maar ja ik ben toch nog steeds geen PS2 mensen tegengekomen! Dus eigenlijk vindt ik het nu wel leuk als ze downloads aanvaarden :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu iig de muziek al aangepast binnen NFS Underground.
Die vinyls laat ik dan maar ff zitten.

Eerst maar es ff de LAN-Patch aan de gang zien te krijgen.
NFS wil nog steeds met EA.com connecten. Wanneer dit connecten gelukt is, kan je pas overgaan op de LAN rooms.

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 23:36

switchboy

-ruimte te huur-

er staat wel conecting to EA.com maar in feite is de LAN serever een nagemaakte EA server om het simpel te zeggen.

Hierdoor hoeft er bij een client niets meer te veranderen dan een verweizing naar de "lan server" in het "hosts" file ;)

[ Voor 8% gewijzigd door switchboy op 26-12-2003 12:52 ]

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 19:06:
Maar ja ik ben toch nog steeds geen PS2 mensen tegengekomen! Dus eigenlijk vindt ik het nu wel leuk als ze downloads aanvaarden :Y)
misschien omdat die PS2 niet kunnen chatten/typen? :Y)
vraag me af hoe zij dat dan zouden moeten doen.. :P

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 08:46
NewbieNeo schreef op 26 december 2003 @ 23:36:
[...]

misschien omdat die PS2 niet kunnen chatten/typen? :Y)
vraag me af hoe zij dat dan zouden moeten doen.. :P
Kvinnut maar gaar, laat de ps2'ers lekker eigen servers krijgen :) veel beter imho, kunnen we tenminste gewoon, normaal, zonder fratsen of rare 3d editors onze skins fixxen en andere auto's downen.... :P

Houdt ps2 en pc gescheiden >:)
Pagina: 1