Toon posts:

RTC alarm (asus k8v deluxe)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik het RTC Alarm in de bios aanzet en een bepaald uur instel dan zou de pc automatisch op dat ingesteld uur moeten opspringen. Mijn pc doet dit dus niet :s

Heeft er nog iemand dit probleem? Ik denk dat de oorzaak de nieuwe bios is (1004) en ja ik heb de instellingen terug veranderd.

Iemand hetzelfde probleem met dat moederbordje?

Verwijderd

meestal moet je voeding daar een aantal ampere voor kunnen leveren op de 5v lijn ?? correct me if i am wrong. Dus als die niet voldoende kan leveren zou het daar aan kunnen liggen.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Hij moet eerst aangeweest zijn he. Probeer het eens na het gewoon afsluiten van windows. En let erop dat er wel stroom op staat (dus geen stekkerdoos met knop ofzo).
Suc6

I see dead pixels...

Verwijderd

dus geen stekkerdoos met knop ofzo
We mogen toch wel verwachten dat die dit snapt he :+ hahahha

Maar goed over welk moederbord heeft de topic-starter het eigenlijk ? Als hij dat nou even hier neer zet. ;) Plus eventueel overige info.. Das wel zo makkelijk, kheb helaas geen glazenbol van de kerstman gehad :+

Oh ja en vergeet de specs van de voeding niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 00:53 ]

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 00:52:
[...]

We mogen toch wel verwachten dat die dit snapt he :+ hahahha
blabla
Ik denk ik zeg 't ff, dat was mijn 1e fout toen ik me afvroeg "hey, waarom doettie 't nou niet?" (Doh... weet 't... ;))

I see dead pixels...

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik toch duidelijk heb vermeld dat het over een asus k8v deluxe gaat.
Maar het probleem is opgelost. Bios ff gecleared en nu doet hij het ineens wel. Raar maar waar ;-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 11:19:
Ik denk dat ik toch duidelijk heb vermeld dat het over een asus k8v deluxe gaat.
Maar het probleem is opgelost. Bios ff gecleared en nu doet hij het ineens wel. Raar maar waar ;-)
waar dan :?
Pagina: 1