Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[alg] 2 kleine onzinnige dingen

Pagina: 1
Acties:

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 00:58
- Op http://www.tweakers.net/pricewatch staat nog een plaatje van een compaq evo desktop (terwijl ie doorlinkt naar de ibm shop)

- Misschien een change in forum titel, buyers zone is nogal vaag (wat we wel gewend zijn van termen in de ICT)
maar het klinkt nu zo alsof dit de zone is voor de buyers, terwijl het alleen maar een forum is voor opmerkingen+klachten=feedback
"Buyers Zone Feedback"
Ik denk dat het heel wat onnodige posts voorkomt.
Van de andere kant kun je zeggen dat ze de forum-groep-titel (of hoe dat ding ook heet) maar moeten lezen.

Het was maar een ideetje, waarschijnlijk niet erg nuttig, maar je moet iets op dit tijdstip he

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Op zich vind ik Buyers Zone Feedback ook wel een logische titel eigenlijk. Ik zal Roelant hier even heensturen :).

[ Voor 3% gewijzigd door Harm op 25-12-2003 09:46 . Reden: BTW ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De categorienaam is al Frontpage Feedback, om dat ook nog eens te vermelden in een forumtitel is een beetje dubbelop. Buyers Zone heeft betrekking op het menu op de frontpage, daar staan de Pricewatch, Shop Survey en Vraag & Aanbod onder. Vandaar ook de forumnaam.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* Roelant sluit zich aan bij Robin Vreuls.

Bovendien: moet het woordje "feedback" er nou echt achter om te snappen dat het hier voor feedback is? Er hoeft toch ook niet "Buyers Zone Forum" te staan om te snappen dat het een forum is? Of zou je 't forum het liefst naar "Buyers Zone Feedback Forum" hernoemd zien? ;)

Nee, de forumnaam is prima wat mij betreft zo. We proberen de namen zo kort en duidelijk mogelijk te houden, en bepaalde toevoegingen (zoals feedback of forum) die je dan achter elk forum uit de hoofdgroep wel kan zetten, laten we daarom weg. Die spreken wat mij betreft ook voor zich.

[ Voor 4% gewijzigd door Roelant op 25-12-2003 11:52 ]