Ik heb een oude AT kast met ook AT voeding; kan het kwaad om die op een ATX bord te laten draaien? Mijn zusje wil namelijk mijn oude mobo en cpu en oude grafische kaart. ik had nog een AT kast liggen waarvan ik de achterkant wel aanpas voor ATX mobo's. Het enige is of een AT voeding een ATX mobo stroom kan geven.
Simpel antwoord: nee
\o/
Verwijderd
Op de PC-dump liggen altijd van die ATX<->AT stroom convertortjes... vergeet alleen altijd welke kant op maar volgens mij de kant die jij nodig hebt. Aan de andere kant heb je voor f83 een nieuwe ATX kast, en dat werkt gewoon beter.
maar AT plugjes voor op je mobo zijn heel anders dan een ATX plugje, om te beginnen dat ATX 1 plug is en de AT 2 plugjes...
gewoon nee
nieuwe kast kopen met die boel
gewoon nee
nieuwe kast kopen met die boel
Verwijderd
Dat schiet toch niet op qua geld.... en hoe wou je je computer aanzetten (maw. wat wil je als ATX switch gebruiken ?) de reset-knop ?
En je kan wel een AT kast gaan modden om f20 uit te sparen maar dat kost toch zeker een uur of 2-3. Geef jij jezelf zo'n laag uurloon ?
En je kan wel een AT kast gaan modden om f20 uit te sparen maar dat kost toch zeker een uur of 2-3. Geef jij jezelf zo'n laag uurloon ?
Als je iets voor je zus (of vrienden) doet wordt er meestal niet met een uurloon gerekend. Ook tweakers rekenen niet in uurlonen, dat is veeler een sport op zich.Op zondag 10 december 2000 12:57 schreef OverFlow het volgende:
Dat schiet toch niet op qua geld.... en hoe wou je je computer aanzetten (maw. wat wil je als ATX switch gebruiken ?) de reset-knop ?
Ik heb ook al at/atx convertors gezien, dus volgens mij moet het kunnen.
Weet je wat ik koop een leuke ATX kast met 300 watt voeding die ik er uitsloop en mijn oude ATX 235 watt daarin zit. Heb ik voor weinig geld een 300 watt ATX voeding en een kast voor mijn zusje.
Ik reken inderdaad geen uurloon voor bouwen, het is mijn hobby en dat is gewoon leuk. Laatst ook nog voor iemand een pc gebouwd met ATX kast 300 watt voor 99 gulden. Een beetje 300 watt is al 100 piek dus dat is mooi meegenomen.
Ik reken inderdaad geen uurloon voor bouwen, het is mijn hobby en dat is gewoon leuk. Laatst ook nog voor iemand een pc gebouwd met ATX kast 300 watt voor 99 gulden. Een beetje 300 watt is al 100 piek dus dat is mooi meegenomen.
maar een AT aan/uitknop werkt ook al anders dan een ATX aan/uitknop, moet je dat ook weer gaan modden, je doet jezelf heel wat aan hier
Verwijderd
ja die heb je nog wel bij hele vaage mobo's. Een m8 van mij had dat ook, een AMD K62 mobo was dat en hij had ook de mogelijkheid voor AT en ATX.Op zondag 10 december 2000 14:49 schreef Bendertino het volgende:
Maar waarom had ik dan een mobo die zowel in een AT als in een ATX heeft gedraaid?
ik heb nog wel een kast met ATX voeding te koop iemand een aanbod ?? mailto:bartjo@yahoo.com
het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.
Bambam: jij woont in eemnes en ik in Haarlem, is dus niet handig als ik hem kom halen of jij hem komt brengen. Het is 80 kilometer, tenzij jij een rijbewijs hebt en in bezit bent van een auto.
Heb wel eens pics van case mods gezien waar ze een deurbel gebruikten voor een ATX knopOp zondag 10 december 2000 13:59 schreef GeonetiX het volgende:
maar een AT aan/uitknop werkt ook al anders dan een ATX aan/uitknop, moet je dat ook weer gaan modden, je doet jezelf heel wat aan hier
Pagina: 1