Toon posts:

P4P800 30% overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb pas een niewe computer gekocht met een ASUS P4P800 moederbord en een 2,6 Ghz PCU op de website van asus staad dat je in de bios de CPU spimpel kan overclocken naar 30% dit heb ik dus geprobeerd maar het lukt maar tot 20% als ik hem op 30% zet en op nieuw opstart geeft hij een foutmelding dat het niet is gelukt. wie kan mij helpen hierbij om hem toch tot 30% te krijgen. of wie heeft dit probleem ook toevalling.

alvast bedankt groeten jeffrey

Verwijderd

Hi, ik raad je aan dit even door te nemen Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) , daar zullen je meeste vragen kwa overklokken duidelijk worden. Dat het bord 30% kan overklokken wil niet zeggen dat het ook gaat werken met jou configuratie. Verder is het ook handig je specs hier te vermelden zodat we kunnen zien over wat voor systeem het gaat ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nou, dan ben je tegen de grens van de CPU of het geheugen aangestuit :) Dat "simpel overclocken" slaat louter op het moederbord en niet op de CPU en het geheugen.

Ik raad je aan om alles gewoon handmatig af te stellen, zoals een echte Tweaker betaamt ;) Zie ook de FAQ van dit subforum en die van Die-Hard Overclocking & Cooling voor overclocking basics B)

Verder raad ik je aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte eens aandachtig te doornemen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Dit is namelijk niet echt een van het soort topics dat wij op GoT verwachten ;)

Dit topic is gesloten.