Ik heb een avi (xvid) bestand, en daar wil ik een svcd van maken. Met TMPGEnc wordt ie te groot. Ik wil hem graag iets uitdunnen zodat hij op een 80min-cd past. Is daar een programma voor?
TMPGenc dus. Gewoon de bitrate wat lager zetten. Of DVD2SVCD eens proberen.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik zou 'm dan naar KVCD omzetten..
KVCD is a modification to the standard MPEG-1 and MPEG-2 GOP structure and Quantization Matrix. It enables you to create over 120 minutes of near DVD quality video, depending on your material, on a single 80 minute CD-R/CD-RW.
...
The mpeg files created will play back in most modern standalone DVD players. You must burn the KVCD MPEG files as non-standard VCD or non-standard SVCD (depends on your player) with Nero or VCDEasy.
[ Voor 27% gewijzigd door Gardocki op 24-12-2003 23:46 ]
They made me do it.
Verwijderd
DVD2SVCD (ook voor AVI2SVCD) bij voorkeur icm Cinema Craft Encoder 2.5, maar kan ook met TMPG.
>> KVCD
Dank je wel voor je tip, het ziet er allemaal fraai uit. Ik ga het proberen. Als iemand er ervaring mee heeft heb ik 1 vraag:
hoe moet ik een kvcd-image branden in nero? Met de VCD of de SVCD optie?
Dank je wel voor je tip, het ziet er allemaal fraai uit. Ik ga het proberen. Als iemand er ervaring mee heeft heb ik 1 vraag:
hoe moet ik een kvcd-image branden in nero? Met de VCD of de SVCD optie?
http://www.skvcd.tk/, komplete uitleg op deze site!
Verder kan je ff de bitrate calculator downloaden op www.weethet.nl, kan je nauwkeurig de grote en dergelijke uitvogelen.
Verder kan je ff de bitrate calculator downloaden op www.weethet.nl, kan je nauwkeurig de grote en dergelijke uitvogelen.
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.
Pagina: 1