Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Revised mailtag

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Is het een idee om de mail-regex functie te verbouwen zodat als je
blaat@melp.nl doet dat het automagisch met de GDlibrary in een png/gif wordt gezet of automatisch in deze notatie: blaat (at) melp (dot) nl ?

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 24-12-2003 23:00 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ik zie dan meer in een [mail]username/userid[/mail] opzet; aangezien dat de load van de server ook wat laag houdt :) Het nut van een standaard conversieslag naar (at) (dot) is ook redelijk nutteloos aangezien de gemiddelde spambot deze notatie inmiddels ook wel kent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
of random kiezen bla (@) melp (punt) nl en later als die tag weer wordt gebruikt bla(apen-staartje) melp (punt)nl of anders bla(@)melp(pu-nt).nl

Als die spambot dit begrijpen dan moeten we AI hebben lijkt me. :p Danniet steeds bij elke view dit doornemen want dan gaat de load erg hoog worden ljikt me. Gewoon per keer dat ut wordt gebruikt.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

nee daar zie ik geen nut in... zet dan het mailadres niet in een bericht.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.