Heb Ksvcd, nu nog ondertiteling, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb een Ksvcd maar deze is zonder ondertiteling! Nu wil ik hem op mijn DVD speler kunnen bekijken en voordat ik hem op cd brand wil ik er ondertiteling bij zetten, zodat ik lekker film kan kijken met ondertiteling op mijn DVD speler bij mijn TV.
Weet wel hoe je dat doet met Divx films, BS player, maar weet niet hoe je dat met een Ksvcd doet voor op een DVD speler!

The "real" Champ will always be The Champ

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[google=ksvcd subtitles] :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• The Champ
Jah en dan krijg ik vele url's te zien hoe je een dvd omzet naar een Ksvcd met ondertiteling erbij, of een andere type naar Ksvcd. Maar ik heb de Ksvcd al en wil hier ondertiteling bij branden zodat ik dit kan afspelen op mijn standalone dvd speler.

• The Champ
niemand weet ut?

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-03 08:19

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Bedoel je SKVCD?
Waarmee gemaakt? TMPGenc? DVD2SVCD?
Wel DirectVobSub aanstaan?

Gromba.nl

• The Champ
idd een SKVCD bedoelde ik..... ik heb een SKVCD gedownload en daar wil ik ondertiteling bij doen! wat directvobsub? wat kan je daarmee doen?

Ik wil me ondertiteling op een stand alone dvd speler bekijken he? niet op me computer!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-03 08:19

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Mmm.... ondertiteling toevoegen aan een bestaande SKVCD is bijna onmogelijk. Sorry, misschien weet iemand anders het :)

DirectVobSub heb je alleen wat aan wanneer je een AVI bestand (met ondertiteling) op een SKVCD wilt zetten, niet in de situatie die jij nu zit.

[ Voor 38% gewijzigd door Gromba op 25-12-2003 20:13 ]

Gromba.nl

Pagina: 1