Aangezien ik een hekel heb aan de kerstdagen heb ik maar wat nieuwe spullen aangeschaft om deze dagen door te komen. Vanmiddag zat m'n systeem nog in een anonieme beige kast, nu in een Nexus I-style (ziet er toch wat gelikter uit).
Ik heb m'n complete systeem overgebouwd zoals het was, maar booten is teveel gevraagd. Alleen als ik de bios-reset (batterij eruit, jumper om, batterij erin) wil ie booten (soms). Als ik het systeem vervolgens uitschakel moet ik weer de hele bios resetten om het weer aan de gang te krijgen, ook draait het systeem met de defaultwaarden (FSB van 100 i.pv. 166, en dat soort ongein). Ik heb al een nieuwe flash geprobeerd, maar zonder verbetering.
Specs:
- Asus A7N8X Deluxe rev. 2.0
- AMD Athlon XP 2500+ Barton
- 384 MB DDR PC-2100 (jaja, ik weet het......iets voor de volgende upgrade)
- 120 GB Maxtor HD
- 300W Nexus Super Silent Voeding
Ik weet niks meer om te proberen........wie wel ?
Ik heb m'n complete systeem overgebouwd zoals het was, maar booten is teveel gevraagd. Alleen als ik de bios-reset (batterij eruit, jumper om, batterij erin) wil ie booten (soms). Als ik het systeem vervolgens uitschakel moet ik weer de hele bios resetten om het weer aan de gang te krijgen, ook draait het systeem met de defaultwaarden (FSB van 100 i.pv. 166, en dat soort ongein). Ik heb al een nieuwe flash geprobeerd, maar zonder verbetering.
Specs:
- Asus A7N8X Deluxe rev. 2.0
- AMD Athlon XP 2500+ Barton
- 384 MB DDR PC-2100 (jaja, ik weet het......iets voor de volgende upgrade)
- 120 GB Maxtor HD
- 300W Nexus Super Silent Voeding
Ik weet niks meer om te proberen........wie wel ?