Toon posts:

LG l-1720b gebruikerservaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand hier toevallig de LG L-1720b in zijn/haar bezit? ik zag 'm laatst staan bij de mediamarkt en zag er zeer fraai uit...maar op internet zijn er zeer weinig recensies te vinden (1 gevonden tot dusver), plus een paar gebruikerservaringen...en dus vroeg ik me af of iemand hier wel of niet tevreden is over deze monitor?

bij voorbaat dank!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 19:18
Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 22:22:
heeft iemand hier toevallig de LG L-1720b in zijn/haar bezit? ik zag 'm laatst staan bij de mediamarkt en zag er zeer fraai uit...maar op internet zijn er zeer weinig recensies te vinden (1 gevonden tot dusver), plus een paar gebruikerservaringen...en dus vroeg ik me af of iemand hier wel of niet tevreden is over deze monitor?

bij voorbaat dank!
hmmm Heb LG1710B en dat is alleszins een prachtscherm => heeft me wel 530 € gekost maar was zéker het geld waard hoor, dus ik vermoed dat de 1720-versie nog beter is dan 1710-versie. De 1710 is ook uitstékend geschikt om games op te spelen (16 ms) & het beeld is zeer helder & scherp. Ik ben dus heel positief over de 1710 & weet zeker dat ik dat owk over de 1720 zou zijn. :)

Verwijderd

Ik zie dat de LG 1720B geen DVI aansluiting heeft.
Ik heb zelf de L1710B en deze heeft wel een DVI.
Mijn ervaring is dat het beeld via DVI een stuk scherper is (kleuren/tekst) dan
de analoge aansluiting.
Ik zou echt voor een TFT gaan met DVI.

Verwijderd

Topicstarter
er is ook een dvi versie uit (1720s geloof ik)...

maakt dat werkelijk waar zoveel verschil uit tussen analoog en dvi?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 15:26:
er is ook een dvi versie uit (1720s geloof ik)...

maakt dat werkelijk waar zoveel verschil uit tussen analoog en dvi?
Ik heb beide (dvi en analoog) kunnen testen en ik vindt het verschil dusdanig dat ik graag wat meer betaal voor een tft met dvi.

Op de site www.lge.nl zie ik maar 1 type 1720 staan en deze in ZONDER dvi.

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Er werd trouwens de L1720P bedoeld, deze heeft wel DVI uitgang...iemand hier al ervaring mee?

Zelf zit ik tussen deze en de B versie te twijfelen. Specs zijn hetzelfde alleen heeft de B geen DVI uitgang maar dat scheelt wel 90 euro.

Iemand suggesties?

http://www.catalogged.net/

Verwijderd

Ik werk bij de Mediamarkt en alle LG schermen die daar goed verkopen (de 1715 en de 1720, vooral die laatste is prachtig) hebben een zeer laag uitvalspercentage. Niet langer twijfelen, LG is momenteel heel goed spul voor best weinig geld. Enige normaal geprijsde alternatief is Samsung.

Daarbij zijn de specs ook goed (16ms, 450:1, en DVI, maar dan wel de P versie, niet de B).

Afbeeldingslocatie: http://www.lge.com/down/model/eng/IL/IL17/L1720BL/prod/L1720BL_lge.jpg

Leuk detail is een fraaie blauwe LED achter de powerknop :9

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 17:20 ]

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Aha oke dat is wel goed nieuws :)

Dan is het nog de twijfel voor die extra 90 euro voor dvi :(

- Raenius

http://www.catalogged.net/

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Ik heb dit scherm gisteren gekocht. Voor diegenen die twijfelen om dit model te kopen vanwege het gebrek aan een DVI aansluiting, de kwaliteit via analoog is subliem gewoon. Doet mijns inziens niet onder voor DVI.

DIt scherm is :9~
Pagina: 1