Ik heb sinds gister een raar probleem met m'n XClef; hij boot niet normaal op. Bij het opstarten krijg ik niet meer mijn eigen logo te zien maar het standaard logo en het versie nummer, een balkje dat beweegt maar elke keer als het balkje vol is is het balkje weer leeg en wordt ie opnieuw gevult, dit tot 60 minuten lang (langer heb ik niet geprobeerd). Ik krijg ook geen Step : # meer.
USB via de PC werkt wel gewoon, maar ik kan dus niet meer onderweg naar m'n muziek luisteren.. Heel erg vervelend.
Ik heb al nieuwe firmware (de nieuwste, die had ik al) erop gezet, geen resultaat. Ik heb al geformatteerd en mijn mp3tjes er opnieuw opgezet, ook geen resultaat.
Wat kan ik doen? Is er misschien iets kapot aan de schijf ofzo? Ik heb m nog niet laten vallen voor zover ik weet (maar hier in huis weet je maar nooit)..
USB via de PC werkt wel gewoon, maar ik kan dus niet meer onderweg naar m'n muziek luisteren.. Heel erg vervelend.
Ik heb al nieuwe firmware (de nieuwste, die had ik al) erop gezet, geen resultaat. Ik heb al geformatteerd en mijn mp3tjes er opnieuw opgezet, ook geen resultaat.
Wat kan ik doen? Is er misschien iets kapot aan de schijf ofzo? Ik heb m nog niet laten vallen voor zover ik weet (maar hier in huis weet je maar nooit)..
[ Voor 4% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 24-12-2003 21:43 ]