Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Ik heb sinds gister een raar probleem met m'n XClef; hij boot niet normaal op. Bij het opstarten krijg ik niet meer mijn eigen logo te zien maar het standaard logo en het versie nummer, een balkje dat beweegt maar elke keer als het balkje vol is is het balkje weer leeg en wordt ie opnieuw gevult, dit tot 60 minuten lang (langer heb ik niet geprobeerd). Ik krijg ook geen Step : # meer.

USB via de PC werkt wel gewoon, maar ik kan dus niet meer onderweg naar m'n muziek luisteren.. Heel erg vervelend.

Ik heb al nieuwe firmware (de nieuwste, die had ik al) erop gezet, geen resultaat. Ik heb al geformatteerd en mijn mp3tjes er opnieuw opgezet, ook geen resultaat.

Wat kan ik doen? Is er misschien iets kapot aan de schijf ofzo? Ik heb m nog niet laten vallen voor zover ik weet (maar hier in huis weet je maar nooit)..

[ Voor 4% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 24-12-2003 21:43 ]

Verwijderd

heb ook een probleem in deze aard... hoe langer hoe meer bugs ik deze dag nog zie in de xclef / H&B spelers :'(

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 21:52 ]

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Hij wil nu ook niet meer via USB werken. Wanneer ik m inplug herkent windows 'm, maar maakt m'n Xclef vervolgens rare geluiden, het klinkt net als een trein 'kadeng-kadeng.. kadeng-kadeng'.. Ik hoop niet dat m'n HD gecrasht is? Er is iig altijd voorzichtig mee omgesprongen..

Als ik de HD via een converter in mijn PC hang, zou ie dan te chkdsken/formatteren zijn? Want nu blijft ie hangen bij het opstarten zegmaar, en kan ik er ook niks mee uitvoeren.. Just a thought..

[ Voor 41% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 25-12-2003 03:30 . Reden: vraagje erbij.. ]

Verwijderd

1 woord.. ga-ran-tie

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Misschien lukt het wel de xclef te bereiken via de pc.
Probeer dan de nieuwste firmware (1094) erop te zetten.

er zijn 2 veranderingen/verbeteringen aangebracht, nl.:
* Improves stability
* Prevents freezing at start-up

Overigens heb ik zelf deze nieuwe f/w op m'n xclef gezet en werkt prima.

[ Voor 15% gewijzigd door ronaldinho op 18-01-2004 23:54 ]

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:00

GeeBee

Oddball

Waar haal je die vandaan dan?
Op de site van Xclef: www.xclef.com is alleen 1077 te vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door GeeBee op 18-01-2004 23:57 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Nacho_Man
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 15:41
Hierzo de nieuwe f/w 1094

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:00

GeeBee

Oddball

OK, bedankt voor de tip.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien is het handig om dit soort tips in Xclef HD500 Mini-Review, deel 3 te zetten
Pagina: 1