Toon posts:

assembleer probleem Cel 2600 GHz pc

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc gekocht bij de europc (www.europc.nl). Ik had op tweakers in de shopsurvey namelijk goede berichten over deze winkel gelezen. Nadat ik mijn bestelling had doorgemaild kreeg ik deze 2 weken later thuis. (gisteren). Ik had gevraagd of ze de pc wilden assembleren en dit zouden ze gratis doen omdat ik "een hele pc ineens had besteld". Daarom hoefde ik geen 30 euro assemblage kosten te betalen.

Daar was ik wel blij mee. Ik ben namelijk een nogal leek op hardware en eigenlijk doe ik alleen dingen met software (dat verklaard ook mijn keus voor celeron :) )

De specs:
Celeron 2.6
asus v9520 TD 128 MB
asus p4px
wd 80 GB 8 mb cache
2 * 256 MB 400 MHz RAM

Nu kwam mijn pakketje dus thuis en installeerde ik de pc. Europc zou windows er af laten. Ik zet de pc aan en de ventilatoren beginnen te blazen. Maar ik hoor geen pieptoon, ik krijg geen beeld. Eigenlijk doet ie niets behalve de fan's. Nu maakte ik de pc open en zag dat er geen een stekker zat aangesloten. Na het aansluiten van de kabels (zo goed als het ging, ben nogal leek in die dingen) probeerde ik het weer. Zelfde effect. Hij doet niets.

Ik belde naar de europc waarom de stekkers los waren. Het bleek dus dat assembleren bij hun alleen "schroeven" betekend en geen kabels. een zekere "Europc met sebastiaan" wilde mij ook niet helpen.

Jullie zijn nu dus de laatste hoop van een arme student. Wie kan mij helpen om mij nieuwe pc aan de gang te krijgen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is al flink vaker langsgekomen :)

Technische PMG FAQ: Hoe bouw ik een PC? bijvoorbeeld. Zie ook '[search=hoe bouw ik een pc?]' :)

Dit topic is gesloten.