Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daarstraks een mp3 speler gekrege voor kerst (altijd leuk natuurlijk), nu heeft deze een rare eigenschap die ik er liever niet had bijgekregen...
Eerst even zeggen: het is een Thomson Lyra PDP 2448, zie www.thomson-lyra.com.
128mb flashgeheugen en uitbreidbaar met SD/MMC kaartjes.
Heel gezellig dus en hij zou ook mp3pro moeten ondersteunen.
Hier loopt het dus fout.
Ik had al enkele dagen mijn mp3's die op de speler moesten zitten converteren naar mp3pro zodat ik veel meer muziek erop kon zetten.
Ik verbind dus mijn pc (winxp) met de speler en zet alle liedjes erop.
Ga lekker in de zetel zitten, druk op play en geniet... toch voor 5 seconden want dan viel het toestel uit.
Nog eens proberen, hetzelfde... hij valt bij mp3pro steeds na enkele seconden uit.
Batterij is vol, heb de nieuwste firmware op het toestel gezet (is dezelfde als die erop stond, maar je weet nooit), heb geformateerd,...
Dan om te testen eens een paar mp3 en een paar mp3pro bestanden.
Dan valt hij uit bij de mp3pro's en mp3 geeft hij zo weer.
Iemand tips want ik vertrek overmorgen naar Lissabon en ik had hem graag meegehad... vol muziek... :(
En dan zegt de site van Thomson 'fully suports mp3pro' :(

Google geeft allemaal Duitse sites...GoT geeft ook niet veel... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 20:33 ]

Verwijderd

Iemand tips want ik vertrek overmorgen naar Lissabon en ik had hem graag meegehad...
zet er gewone mp3tjes op dan he :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 07:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja zover was ik ook (deuh) maar die zijn gemiddeld wel 2 keer zo groot als een mp3pro bestand. 4 uur muziek tegenover 2 uur... (en ik heb geen zin omv vandaag naar de winkel te lopen achter een sd-kaartje)

Verwijderd

Topicstarter
werkt nog steeds, niet, iemand nog tips?