Toon posts:

goede geluidskaart voor DVD films afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste heren,

Ik heb een amd 1800, draai windows XP en heb momenteel een geforce 2 MX/MX 400. geluidskaart is audigy 2 ZS
Ik download nog wel eens films, maar het beeld is op groot scherm toch een beetje traag. Iki ben op zoek naar een geluidskaart die dit aankan. Ik hoef geen superdeluxe geluidskaart geschikt voor technische spelen met alle toeters en bellen erop aan. Ik zoek een geluidskaart die gewoon een DVD film normaal kan afspelen. Zonder een beetje schokkerig te zijn, lekker " vloeibaar " beeld.
Wie kan mij advies geven?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 23:37

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Elke nieuwere geluidskaart voldoet denk ik wel aan je eisen. Maar je hebt een relatief nieuwe kaart waarom zou je weer een andere willen? Als je met zo'n kaart last hebt van schokkerige beelden, zou je het dan niet ergens anders moeten zoeken? Zoals in je videokaart die wellicht niet helemaal meer bovenin bij krachtpatsers staat.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Euh... Misschien een stomme vraag...Maar bedoel je geen Grafische kaart??? Je hebt het over beeld en begint over een geluidskaart... :?

[ Voor 30% gewijzigd door MikeyMan op 24-12-2003 20:25 ]

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40
hey vanhoof,

ik heb toch het idee dat het ergens in instellingen van je hard/software zit...

Lijkt me sterk dat je met die hardware DVD's niet goed kan afspelen..
Bekijk eerst eens al je instellingen, want ik heb hier 3 systemen staan van 600Mhz, 800Mhz en 1.7Ghz... alledrie met een mager Geforce II-tje.. maar ze kunnen allemaal perfect DVD's afspelen hoor!

Welke speler gebruik je?

[EDIT] Je hebt het over downloaden van films.. ik ga er dus nu vanuit dan je DivX en XViD bedoeld???

[ Voor 14% gewijzigd door Griffin2k op 24-12-2003 20:31 ]

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Ik heb echt geen idee hoe ik je kan helpen. Je zoekt een geluidskaart die films goed afspeeld, maar je hebt het over het beeld wat niet helemaal goed loopt.

Je zou eens even moeten kijken naar je codecs en dan de nieuwste drivers voor je videokaart kunnen downloaden. Als dat niet lukt mag je van mij een heldere, duidelijkere openingspost maken en deze in Videoplanken & Beeldkanonnen openen.

Dit topic is gesloten.