ik zit met een probbie want ik heb een crack gehaald van een site maar als ik em nu dus opstart krijg ik het laadscherm heel even en dan een zwart scherm..dan doet het niks meer dus ik vraag me af hoe ik dit kan oplossen en waar jullie je cracks van nfsu vandaan hebben
Verwijderd
ik had eerst ook een no cd crack want werd er gek van steeds die CD's te verwisselen maar ineens deed hij het niet meer dus ben maar weer gaan wisselen van cd'sVerwijderd schreef op 24 december 2003 @ 20:02:
ik zit met een probbie want ik heb een crack gehaald van een site maar als ik em nu dus opstart krijg ik het laadscherm heel even en dan een zwart scherm..dan doet het niks meer dus ik vraag me af hoe ik dit kan oplossen en waar jullie je cracks van nfsu vandaan hebben
Geen warez-requests of iets wat er mee te maken heeft.
"Geen licentie- of copyright-schendingen."
Maar let er iig op dat je de goede versie hebt.... Nieuwe patch-> nieuwe crack
"Geen licentie- of copyright-schendingen."
Maar let er iig op dat je de goede versie hebt.... Nieuwe patch-> nieuwe crack
[ Voor 56% gewijzigd door inquestos op 24-12-2003 20:07 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
maja kijk als ik em met cd's speel werkt hij wel gewoon maar met crack krijg ik dat zwarte scherm..dus het lijkt alsof ik de verkeerde versie crack heb..?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.