Toon posts:

Logitech Quickcam Messenger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van mij heeft zo een ding, en het werkt wél in windows, alleen werkt het ni op het net... msn, netmeeting... Met niet werken bedoel ik sneeuw op het scherm... zwart en witte spikkels...

Aan de PC zal het waarschijnlijk niet liggen dus specificaties zijn hopelijk niet van belang (anders ga ik dat ook nog moeten uitgraven).
Wat kan ik er nog aan toevoegen...Is het nuttig een ander programma te gebruiken dan 1 van microsoft?

Nu ik heb gelezen dat er veel problemen zijn met dit webcammetjes (via search;)), dus zou het hardwarematig kunne zijn? TOCH? mss iets met het internet? Anyhow, alle hulp is welkom!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:40

Duinkonijn

Huh?

werkt hij b.v. met mspaint wel ?

welk os?
misschien ff de drivers online van logitec downen

[ Voor 50% gewijzigd door Duinkonijn op 25-12-2003 16:00 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Besturingssysteem: Windows XP

'MS paint'? Wat heeft dat met webcammen te maken? Maar ene vraagje he, geen aanval :)
Ze had al de dingen die op de site stonden gedownload en geinstalleerd, maar alles bleek hetzelfde te zijn dan wat er op de cd stond... Nu ja, ik heb een webcam, en die werkt perfect met de windows drivers...

Anyone?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 18:51 ]

Verwijderd

Ik had ook een wat goedkopere webcam van logitech en het beeld was belabberd
Nu heb ik een logitech 4000 pro en het beeld staat als een huis..............
Dus ik denk niet dat het aan je pc ligt eerlijk gezegd

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik heb ook zo'n ding. De eerste quickcam messenger die ik had gehaald, had ongeveer dezelfde trekjes als die van jou. Ik ben weer terug gegaan naar de winkel en daar zeiden ze dat hij kapot was. Dus ik vrees voor je vriendin dat ze gewoon naar de winkel terug moet gaan en voor een nieuwe ruilen.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:40

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 18:50:
Besturingssysteem: Windows XP

'MS paint'? Wat heeft dat met webcammen te maken? Maar ene vraagje he, geen aanval :)
Ze had al de dingen die op de site stonden gedownload en geinstalleerd, maar alles bleek hetzelfde te zijn dan wat er op de cd stond... Nu ja, ik heb een webcam, en die werkt perfect met de windows drivers...

Anyone?
je kan met mspaint een foto maken met je webcam. zodoende kan je er ook mee
teste

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• supermario888
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Duinkonijn schreef op 26 december 2003 @ 01:22:
[...]

je kan met mspaint een foto maken met je webcam. zodoende kan je er ook mee
teste
Met mspaint heeft geen nut. Hij maakt gewoon een dump van het beeld van de webcam. Dus je krijgt een plaatje met sneeuw door heen.
Pagina: 1