Toon posts:

Desert combat 6.0 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren de nieuwe patch gedraaid.
Ik kan offline gewoon gamen, maar als ik online ga da knalt ie terug naar windows, als ie de level aan het laden is. ik heb dan al contact gemaakt met de server. voorheen kon ie zonder problemen gamen, ook online dus.
Hebben jullie hier ook problemen van ondervonden? en hebben jullie hier misschien oplossingen voor?

windows xp.
9800 pro ati cat 3.10
2800 barton 1 gigh geheugen.

Verwijderd

Heb je de legale versie van battlefield 1942?

Als je de illegale hebt en je installeerd patches enzo, heb je meestal een nieuwe crack nodig. Met de oude crack kun je dan wel het spel starten, maar niet mp gamen, want dan gaat hij nog weer dingen controleren.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je allowallrefreshrates op 1 staan in de config? De nieuwe beta zit vol met bugs en eigenaardigheden trouwens. Ik had er meer van verwacht. Hier loopt ie vaak vast met 0.6.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Wat ook een mogelijkheid is, is dat je connect met een server die GEEN 0.6 erop heeft staan. Niet alle DC servers zijn 0.6, zijn ook veel die nog 0.5 zijn (en sommige nog ouder ***AHUM***XS4ALL****AHUM*** :) )

• Bor

Bor

FullCircle heeft gelijk. Als DC een oudere versie tegenkomt klapt ie terug naar de dekstop. Dat is de laatste 4 versies zowiezo al zo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de legale versie.
Als je met battlefielf servers zoekt geeft ie eenandere kleur aan de server in dien de server een andere versie is. Ik heb zoals eerder gezegd, met de oudere versie nooit problemen ondervonden.

• Bor

Bor

Ik heb ook de legale versie. Het probleem doet zich met de laatste ea patches en de laatste dc versies elke keer weer voor. Dat is algemeen bekend.

Pagina: 1