Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
help :p
Ik wou bestanden overzetten bij een vriend, maar deze zijn pc liep vast, ik kon de bestanden (onvolledige) verwijderen maar hier liep hij direct vast?!
Nu doet hij niets meer :s
iemand?
thx!

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

(offtopic) had je dnek ik ook wel in het xclef topix kunnen stellen maar toch.. (/offtopic)

stopknop al lang ingehouden? ik neem aan van wel?

zie je het opstartschermpje wel? dan lang blijven w88 en anders weet ik het niet...

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-10 17:30
Xclef volledig formateren, paar mp3'tjes opzetten, en aanzetten.
Indien dit niet werkt
Xclef volledig formateren,paar mp3'tjes opzetten, nieuwe firmware de 77.
Mijne heeft ook eens raar gedaan,dit hielp hem erweer bovenop,laat iets weten...

Verwijderd

Topicstarter
Het is eigenlijk een H&B 8)7
nuja aangezien deze hetzelfde zijn...
na 5 mins start ie blijkbaar TOCH op, maar ik kan hem niet eens bedienen (op pc kan ik hem ook niet meer vinden, lukt niet meer om hem aan te sluiten)
Ik zit nu in het menu "browser, tuner, ... enz maar bediening reageert NIET

HELP fs :p
anders formatteren... ? had da gelezen op de H&B site, ma die werkt ni meer :s

Bedankt

*Edit: Ik krijg hem nu aan de praat aan m'n pc, maar ik vind men liedjes niet meer (er staan maar 3 mappen nl: encode, playlist, voice record)µ
Wat nou ^^

New update: als ik een mp3 wil copy'n naar harde schijf zegt ie : kan ... niet kopieren: bestand of map is beschadigd en onleesbaar!?

heb deze H&B pas 2 dagen :'(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 19:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
/oftopic => Xclef topic is closed :( /oftopic

Formatteren - hoe moet dit btw? gewoon via partition magic vb. formatteren? en daarna? - betekent 5 Gig aan muziek kwijt :'( maar als er idd nix op zit

toch enorm bedankt voor de steun al :)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 21:18 ]

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 20:34:
/oftopic => Xclef topic is closed :( /oftopic

Formatteren - hoe moet dit btw? gewoon via partition magic vb. formatteren? en daarna? - betekent 5 Gig aan muziek kwijt :'( maar als er idd nix op zit

toch enorm bedankt voor de steun al :)
-Xclef aansluiten
-Xclef schijf selecteren in windows
-Rechtermuisknop op xclef schijfje
-Format

Doordat de pc van je vriend gecrashed is, is de fat32 tabel (harde schijf indeling xclef) corrupt geraakt. Dankzij deze crash ben je idd je mp3'tjes kwijt. Als je ze toch nog op je harde schijf hebt staan is er natuurlijk niks aan de hand. Mocht dit niet zo zijn, dan kun je even zoeken naar data recovery tooltjes.

Verwijderd

aangezien het xclef topic dicht is en ik toch mellyville wat wil laten weten doe ik het maar even hier. Wanrt ik wil nog steeds erg graag een Xclef :)

Wat is de reden waarom je de Xclef al zo snel de deur uit doet? en heb je een e-mailadres dat praat allemaal wat makkelijker. als je hem nog hebt ben ik zeker geintresseerd :D

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

ohh als iemand dit nog WILT lezen

by my liep tie ook regelmatig vast, dan zie je op gegeven moment geen batterij-icoon meer. Alleen als je jogdialknop naarbeneden ingedrukt houdt tijdens het opstarten dan werkt het (een beetje, daarna loopt het toch vast bij het afspelen van een mp3).

Om dit te verhelpen kun je twee dingen doen:

- terugsturen en lang w88..

- VOORZICHTIG openen, de zwarte verf op de schroefjes niet beschadigen en de harde schijf en accu even ontkoppelen en daarna weer alles netjes inelkaar zetten. dit werkte perfect bij mij....
Pagina: 1