Toon posts:

Rear Left speakers doen niks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleempje en aangezien ik pas geformateerd heb en alle firmware/bios/drivers heb geupdate tot het laatste van al me comp onderdelen weet ik niet door wat het komt.

Het is namelijk zo dat me 2 linker achter speaker's niks doen behalve als ik bij de EAX Console CMSS II inschakel hoor ik ze wel maar een heel stuk zachter als alle andere speakers. Het licht 100% zeker weten niet aan de kabels want ik heb even me mp3 speler eraan gehangen en dan hoor ik ze wel gewoon goed.

Ik heb al de laaste SbAudigy drivers en zoals ik al zei is ook al het andere up2date. Ik heb WinXp met Audigy II en daaraan hangen MegaWorks 650D 6.1 + de satteliets van een MegaWorks 510D 5.1 dus in totaal 11.1 (uitgang op de sub gesplit en dus elk kanaal heeft 2 satteliets)

Iemand enig id wat dit kan zijn en nog beter hoe ik het kan oplossen :)

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 07:57
Zet de speaker instelling eens op 4.1 speakers en weer terug 6.1 maybe helpt dat

Verwijderd

Topicstarter
Splash schreef op 24 december 2003 @ 20:29:
Zet de speaker instelling eens op 4.1 speakers en weer terug 6.1 maybe helpt dat
Al geprobeerd, helpte helaas niet :'(

Iemand ??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 20:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog misschien een id? Ik weet eigenlijk niks meer wat ik kan proberen :|

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb je al is geprobeerd om de oude drivers van je geluidskaart eens terug te zetten?

Verwijderd

Topicstarter
pisart schreef op 25 december 2003 @ 12:19:
Heb je al is geprobeerd om de oude drivers van je geluidskaart eens terug te zetten?
Net even netjes alles geuninstalleerd en de bijgeleverde (oude) drivers, nog steed hetzelfde :( Ik ga hem eens digitaal aansluiten kijken of dat helpt, het enigste kutte is dat digitaal maat tot 5.1 gaat :(

[edit] Als ik hem digitaal aansluit dan werkt die wel gewoon maar dan werkt de rear center natuurlijk weer niet :X

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 12:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand verdere enige tips/aanwijzingen waardoor ik dit &^*&$ probleem op kan fixen...
Pagina: 1