.cab files corrupt (cnc generals zero hour)

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:12
Sinds vanmiddag 15:00 uur ben ik in het bezit van een legale cnc generals zero hour. Maar nu krijg ik iedere keer dat ik hem wil installeren de melding dat of data1.cab corrupt is of language.cab. Deze melding kan ik voor de 100% install nog negeren maar bij 100% wil hij echt niet meer.
Naar aanleiding van verschillende searches heb ik geprobeerd om de cd's naar me hdd te kopieeren, maar daar krijg ik dezelfde melding, als ik ze met winrar wil uitpakken geeft deze ook aan dat de files corrupt zijn.
Volgens de Electronic arts customer support kan ik proberen om mijn cd-rom op pio ipv dma modus te zetten, maar dit werkt ook niet aangezien deze al op pio stond ingesteld.
Ook heb ik geprobeerd om de files te repareren met Advanced cab repair dit ook zonder succes.

Dus ben ik weer teruggegaan naar de winkel om hem omtewisselen. Maar ook met deze set cd's heb ik weer exact hetzelfde probleem.
Nu begin ik toch echt radeloos te worden want het is vakantie en ik wil wel wat te doen hebben, dus misschien weten jullie iets dat ik kan proberen ?.

ps. ik draai win2kpro sp4 met alle updates.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Installeer de originele C&C Generals eens opnieuw, die heb je nodig om Zero Hour te kunnen installen. Misschien dat hier ene filetje corrupt is (of gecracked en daardoor corrupt). Dit is overigens een SPV topic.

Verwijderd

Problemen met uitpakken van meerdere ongerelateerde gecompressed bestanden (bv zowel van cd als gedownloade) is vaak een geheugenprobleem (draai eens memtest86 of probeer eens de timing iets safer te zetten) of heel soms een processor-probleem (check de timings eens; niet overgeklokt?)...