Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 15:30:
Even nog terug te komen over het feit dat snelheid belangrijker is dan retentie,
misschien als je ooit een maandje @home hebt gehad dat je dan wel anders piept.
Maar wanneer bestanden na 5 uur al weer verdwenen zijn is het onmogelijk om dus fatsoenlijk gebruik te maken van binaries.
Tenzij je misschien werkeloos bent of 24/7 achter je pc zit.
Fantsoenlijk gebruik te maken van de binaries NEEM EEN PAYSERVER
Je kunt ze ook allebei hebben.Retentie en snelheid.Door gewoonweg een payserver te nemen.Sommige willen dat niet en sommige kunnen het niet betalen.Maar wel een 8mbit lijntje betalen
Wil je optimaal gebruik maken van de newsservers moet je een payserver nemen , dan weet je wat het is gaat een hele wereld open.Willen ze dat niet dan moeten ze niet klagen.En diegene die dat niet kunnen betalen moeten gewoonweg weg blijven van de nieuwsgroepen.Of de consequenties dragen.Dus bij Demon gecapped(is dus alleen meestal als je 8mbit lijntje hebt) gaan op de nieuwsgroepen punt!!!!
En ik geloof er bijna niet aan als men een student is dat ze het zich niet kunnen veroorloven.

Ze hebben een dikke internet verbinding , ze gaan bijna elk weekend uit naar een café of disco etc ze gaan per jaar ook nog eens lekker op vakantie en het liefst zo duur mogelijk..En dan zit er geen 12 euro per maand aan voor een payserver(unlimited downloaden)of pay by pay 25 gb voor 10 euro mag je zolang op doen als je wilt.Dus studenten die dat niet kunnen veroorloven of niet willen ga dan niet zitten te klagen over de snelheid , retentie tijd etc.Dat kun je dus zelf verbeteren

door pakweg een andere provider , of in het begin je goed te orienteren , of een payserver nemen en het makkelijkst is niet op de nieuwsgroepen te komen , bespaard je een hoop ellende die je zelf hebt gekozen(gecapped bij Demon) dus ga dan niet zitten te klagen!!!!
Ik heb @home met een payserver.In totaal ben ik nog goedkoper uit dan een 8mbit lijntje.Retentie tijd van 10-12 dagen en full-speed downloaden.Ik werk zelf als vrachtwagenchauffeur dus heb zéér weinig tijd en die tijd die ik heb wil ik dus fullspeed downloaden.Als ik voor een 8mbit lijntje zal gaan(op dit moment geen intresse erin maar je weet nooit)dan zal ik even goed een payserver erbij houden