Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een van deze twee kopen :

HP iPAQ H1940 organiser + Tomtom GPS Nav-2 Bluetooth + Tomtom carkit 829,00
Besturingssysteem : Microsoft Windows pocket PC 2003
Geheugen : 64 Mb
Stroomvoorziening : 900 MaH Lithium Polymer accu
Gebruikstijd standaard batt :8 uur
Type geheugen uitbreiding : SD card
Meegeleverde accessoires: Accu, acculader, Tomtom Navigator-2 Bluetooth encarkit
Kloksnelheid processor: 266 MHz
Processor:266 MHz Samsung (2410) processor
of

HP iPAQ H2210 organiser + Tomtom GPS Navigator-2 + Tomtom carkit 749,00
Besturingssysteem :Microsoft Windows pocket PC 2003 Premium Edition
Geheugen :64 Mb
Stroomvoorziening :900 MaH Lithium Polymer accu
Gebruikstijd standaard batt :4 uur
Type geheugen uitbreiding :Secure Digital en Compact Flash
Meegeleverde accessoires:Accu, acculader, Tomtom Navigator-2 en carkit
Kloksnelheid processor:400 MHz
Processor:400 MHz Intel XScale processor

welke moet ik kopen , ik wil het alleen gebruiken in de auto voor navigatie (niet voor mp3 of email of iets anders)??

nog een paar vragen :
de HP iPAQ H1940 is Bluetooth , de andere niet , waarvoor heb ik Bluetooth nodig???
de software :Premium Edition , wat is verschil met de andere????
Type geheugen uitbreiding: wat is verschil tussen beide???
Kloksnelheid processor :400 MHz is toch sneller dan 266 MHz , waarom is hij dan goedkoper dan 266????

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 18:54

SambalBij

We're all MAD here

Bluetooth is een draadloze verbinding tussen de GPS en de PDA. Die GPS is duurder en daardoor is het H1940 pakket dus ook duurder.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Even iets duidelijekr:

Bluetooth is een soort draaloze netwerk verbinding die je tegen komt op pda's telefoon e.d.

De reden dat het akket met de 19xx duurder is omdat de 1940 bepertk is en geen serieele poort heeft, daardoor kan alleen een bluetooth gps module gebruikt worden welke bijna 2 keer zo duur is alseen standaard serieele gps.

Persoonlijk zou ik voor de 2210 gaan, dit is een pda dir vrij bepertk is, acc. zijn er haast niet.

Qua software zit er weinig/geen verschil tussen de ipaq's.

Voor meer info: www.pocketpc-club.nl

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Ik heb zelf sinds een paar dagen de Asus A620. Deze heeft dan wel geen BT, maar is verder qua mogelijkheden gelijk aan de 2210 van HP. Het scheelt echter alleen 250 euro aan aanschafkosten :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 18:01:
ik wil een van deze twee kopen :

HP iPAQ H1940 organiser + Tomtom GPS Nav-2 Bluetooth + Tomtom carkit 829,00

of

HP iPAQ H2210 organiser + Tomtom GPS Navigator-2 + Tomtom carkit 749,00

welke moet ik kopen , ik wil het alleen gebruiken in de auto voor navigatie (niet voor mp3 of email of iets anders)??
Maakt niet uit. Je koopt namelijk een pakket van een PDA, GPS muis en carkit. Beide zijn dus geschikt voor autonavigatie.
nog een paar vragen :
de HP iPAQ H1940 is Bluetooth , de andere niet , waarvoor heb ik Bluetooth nodig???
Om via Bluetooth verbinding te maken met de Bluetooth GPS muis die erbij zit.
de software :Premium Edition , wat is verschil met de andere????
Kijk eens bij MS op de site. Maar ik dacht dat ze beide gewoon Premium hadden. Betere bron is dan hp.nl
Type geheugen uitbreiding: wat is verschil tussen beide???
De een heeft alleen SD, de ander heeft ook CF. Was dat niet duidelijk in je eigen specs opgave dan?
Kloksnelheid processor :400 MHz is toch sneller dan 266 MHz , waarom is hij dan goedkoper dan 266????
Kijk eens goed. De 1940 heeft een BT GPS muis, de ander gaat waarschijnlijk via de seriele poort. En een BT GPS muis is, zoals al gezegd, duurder.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik raad je sterk aan om een Bluetooth GPS muis te kopen, in plaats van eentje met een seriële kabel. Het scheelt een hoop dradentroep en je kunt m zo ook gewoon meenemen de stad in als je ergens niet bekend bent. Even snel het dichtstbijzijnde winkelcentrum, restaurant etc. opzoeken. Erg handig

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren de HP iPAQ h1940 PDA + Navigatiebundel gekocht ,

hoe kan ik de Pocket PC uitschakelen (als ik de aan/uit knop indruk dan gaat de licht uit , maar als ik ergens op het scherm druk dan komt hij terug????) als ik op het Windows icon druk krijg ik een paar programmas te zien(2 speeltjes +rekenmachine+media player) hoe kan ik zorgen dat ze niet meer daar blijven??? kan ik de twee speeltjes definitief verwijderen???

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 00:28
http://www.officecentre.nl/folder28.pdf

hier staat de ipaq 4150 met tomtom setje voor € 699 (ex btw) dus € 831.81 inclusief. dan heb je wel een ipaq 4150!!! Maar ja dit is weer met een draadje en geen blauwtand.
Ik ben ook nog erg aan het twijfelen...blauwtand of draadjes...
zit best veel prijsverschil tussen namelijk.

• FireStarter
  • Laatst online: 16-10 17:18
Ik ga de IPAQ 4150 en 512MB SD kopen in de States, omgerekend zal dat me rond de €530,- gaan kosten.

Koopje toch ? ;)

w00t

Verwijderd

yup, dat is lekker cheap

• BeaM-R
  • Laatst online: 16:39

BeaM-R

Powerrrrr

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 22:03:
ik heb gisteren de HP iPAQ h1940 PDA + Navigatiebundel gekocht ,

hoe kan ik de Pocket PC uitschakelen (als ik de aan/uit knop indruk dan gaat de licht uit , maar als ik ergens op het scherm druk dan komt hij terug????) als ik op het Windows icon druk krijg ik een paar programmas te zien(2 speeltjes +rekenmachine+media player) hoe kan ik zorgen dat ze niet meer daar blijven??? kan ik de twee speeltjes definitief verwijderen???
Als je de knop lang indrukt schakelt alleen de verlichting uit, bij kort indrukken schakelt alles uit.

Maar om ff ontopic te komen, ik heb zelf sinds een week of 2 de 2210 samen met tomtom2 navigatie. En het werkt erg goed.
De reden dat ik voor de 2210 heb gekozen i.p.v. de 1940 is dat de 2210 een 406 MHz processor heeft tegenover een 266 MHz voor de 1910.
Ik had hier ook gelezen dat tomtom wat soepeler draait op de 2210.
En uiteraard heeft de 2210 bluetooth, wat ook weer erg makkelijk is als je een bluetooth GPS-muis koopt, scheelt weer een hoop draden over je dashboard (overigens heb ik een GPS-muis met draad aangezien ik het prijsverschil wat vrij groot is het niet waard vond).
Ik heb er 669 euro+32 euro voor een 128MB CF kaartje voor betaald bij Alternate in Ridderkerk.

Let er ook op dat je minimaal een 64MB CF of SD kaartje erbij koopt want anders kun je tomtom benelux niet installeren, dat is namelijk 55MB.

[ Voor 47% gewijzigd door BeaM-R op 01-01-2004 22:47 . Reden: typo's ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• BeaM-R
  • Laatst online: 16:39

BeaM-R

Powerrrrr

edit

[ Voor 100% gewijzigd door BeaM-R op 01-01-2004 22:46 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ja, ik zal ook voor de 2210 gaan.

Zoals gezegd, de processor is sneller en de 2210 beschikt over een slot voor Compact Flash kaartjes. Aangezien ik die kaartjes gebruik voor mijn camera vind ik dat persoonlijk wel praktisch. De gebruikstijd is 4 uur. Dat zal nog een oveweging zijn om hem niet te nemen. Verder zit eigenlijk alles er wel op (ook Bluetooth).

Ik heb nog een review gevonden:

http://www.slcentral.com/hp-ipaq-2210-pocket-pc/index.php

Verwijderd

Over de tomtom bluetooth muizen wordt weinig goeds gezegd.

Ik zou zelf voor de 2210 gaan, mede gezien hij beter beeld (helderder/witter) heeft/geeft.

Deze is bij tal van winkels te koop voor 669 euro (alternate/informatique)
check de pricewatch op t.net

[edit]

bluetooth zal ook aardig stroom verbruiken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 23:03 ]

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 00:28
Robbie007 schreef op 01 januari 2004 @ 22:31:
Ik ga de IPAQ 4150 en 512MB SD kopen in de States, omgerekend zal dat me rond de €530,- gaan kosten.

Koopje toch ? ;)
ja heb ik ook gedaan...kreeg gisteren mailtje dat ie verstuurd is dus volgende week :D alleen moet je alvast een andere stekker gaan kopen...onze varkentjes willen namelijk die pinnetjes niet in hun neus :+

• FireStarter
mikevanrooijen schreef op 01 januari 2004 @ 23:07:
[...]

ja heb ik ook gedaan...kreeg gisteren mailtje dat ie verstuurd is dus volgende week :D alleen moet je alvast een andere stekker gaan kopen...onze varkentjes willen namelijk die pinnetjes niet in hun neus :+
Ja? Ow ik wil waarschijnlijk morgen naar bestellen als het allemaal meezit.

Zou je me kunnen toevoegen op msn? firestarter1985@hotmail.com , om ff ervaringen uit te wisselen.

w00t

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08
mikevanrooijen schreef op 01 januari 2004 @ 22:12:
http://www.officecentre.nl/folder28.pdf

hier staat de ipaq 4150 met tomtom setje voor € 699 (ex btw) dus € 831.81 inclusief. dan heb je wel een ipaq 4150!!! Maar ja dit is weer met een draadje en geen blauwtand.
Ik ben ook nog erg aan het twijfelen...blauwtand of draadjes...
zit best veel prijsverschil tussen namelijk.
Ik was juist van plan binnenkort een 4150 met Tomtom 2 te bestellen bij Fotobooms.nl

779 Euro inclusief BTW. Ook best cheap dacht ik zo :)

Het is dan wel geen Bluetooth TT2 setje, maar ik verwacht niet dat ik de navigatie middelen van de PDA ga gebruiken op de fiets of lopend :)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Topicstarter
kan ik de draadloze tomtom GPS plaatsen in de auto zonder de houder (waarmee de batterij van GPS kan opladen) -anders moet dat via schroeven doen en dat is zonde

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 23:02:
Over de tomtom bluetooth muizen wordt weinig goeds gezegd.

Ik zou zelf voor de 2210 gaan, mede gezien hij beter beeld (helderder/witter) heeft/geeft.

Deze is bij tal van winkels te koop voor 669 euro (alternate/informatique)
check de pricewatch op t.net

[edit]

bluetooth zal ook aardig stroom verbruiken :)
Over mensen die feiten deponeren zonder bron ook. Bovendien is tomtom geen GPS muis merk.

En dat BT stroom verbruikt maakt dus niks uit: daarvoor heb je dus een sigarettenaansteker ding in je auto zitten.

Alors.

• FireStarter
Hoe werkt dat eigenlijk? Dat tomtom? Zou je ook gewoon die gps muis kunnen kopen? En dan tomtom2 zelf op je eigen manier bemachtigen :P werkt het dan?

w00t

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

Robbie007 schreef op 02 januari 2004 @ 02:31:
Hoe werkt dat eigenlijk? Dat tomtom? Zou je ook gewoon die gps muis kunnen kopen? En dan tomtom2 zelf op je eigen manier bemachtigen :P werkt het dan?
aap :O :X

anyway, ik heb zelf een ipaq h5550 en als ik kijk naar de verschillen tussen de ipaq's, ben ik blij dat ik voor een duurdere (baas betaald he ;)) variant ben gegaan. Als ik kijk naar de goedkopere schermpjes van andere ipaq's of in zijn geheel andere pda's dan zijn sommige schermen gewoon ronduit slecht.

Ik zou dus voor de duurdere gaan :P Ik zou ook kijken of je niemand kent of ergens een preview van die dingen kan zien. In gebruik zien is wat anders dan online bestellen (vind ik nog steeds met zulke dingen)

my 2 cents...

en divx in de trein kijken is (8>

Chriet Titulaer is de man

• Arno
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Ja, dat doen zat mensen ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• FireStarter
uzer schreef op 02 januari 2004 @ 02:44:
[...]

aap :O :X

anyway, ik heb zelf een ipaq h5550 en als ik kijk naar de verschillen tussen de ipaq's, ben ik blij dat ik voor een duurdere (baas betaald he ;)) variant ben gegaan. Als ik kijk naar de goedkopere schermpjes van andere ipaq's of in zijn geheel andere pda's dan zijn sommige schermen gewoon ronduit slecht.

Ik zou dus voor de duurdere gaan :P Ik zou ook kijken of je niemand kent of ergens een preview van die dingen kan zien. In gebruik zien is wat anders dan online bestellen (vind ik nog steeds met zulke dingen)

my 2 cents...

en divx in de trein kijken is (8>
Hehe, ze zeggen dat als je alcohol ophebt je wat losmondiger word , schijnbaar geld dat ook met typen :P

w00t

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
kan ik ook gewoon de nederlandse ActiveSync installeren terwijl mijn Ipaq 1940 engelstalig is ?

Ik bedoel, ik heb nog niks geinstalleerd maar ben benieuwd of dat geen synchronisatie probleem geeft (Engelstalig OS en Nederlandse ActiveSync)

Op de cd die meegeleverd is staat gewoon de Engelse.

Specs

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:23
weet er iemand hoe ik een hp h1940 via bluetooth met mijn pc kan verbinden....ze vinden elkaar wel, ik kan er alleen niks mee doen. Is het niet mogelijk om dmv bluetooth je contactlijst en e-mail van outlook te synchroniseren? (bijvoorbeeld) of dmv je pc op de memeorycard te kijken???

Verwijderd

yup, dat is mogelijk, gewoon eerst met kabel active syncen, en dan bij connect instellingen je virtuele bluetooth aanvinken, en vanaf dan kun je altijd syncen met bluetooth :)

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:23
aha....werkt dat zo...ik kon al niet connecten met bluetooth, omdat ie telkens naar een kabel zat te zoeken...bedankt! ik ga het ff proberen!
Pagina: 1