Toon posts:

Heeft Worms 3d een moelijksgraad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is simpel, heeft Worms 3d een moeilijksheidgraad?

Ik kan hem namelijk niet vinden. Als het spel die niet heeft, hoe maken jullie die AI worms dan moeilijker. Het is namelijk veel te makkelijk om van de computer te winnen. Ik heb net met één worm van 14 tegenstanders gewonnen. Wordt een beetje saai op die manier.

Iemand enig idee?

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Helaas werkt dit een beetje omslachtig in het spel. Je moet naar het optiemenu gaan en dan naar het menu waar je teams aan kunt maken. Maak een team aan. Je kunt dan kiezen of dit een mensenlijk team is, of AI (pictogram met wormpje) als je hier op klikt verandert het naar een chip met een streepje. Hoe meer je erop klikt hoe meer streepjes des te moeilijker de AI!

Verwijderd

Topicstarter
Ah thanks. Dat is inderdaad een beetje op een malle manier gedaan.

Alleen krijg ik niet meer dan drie streepjes, maar het lijkt er op dat het ook mogelijk is om teams met vijf streepjes te maken. Hoe krijg ik dat dan voor elkaar?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 18:04 ]

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Moet je het spel voor uitspelen. Hoewel niet helemaal, hoe meer je uitspeelt des te meer er unlocked wordt in de game. OP een gegeven moment dus ook de moeilijks heidsgraden die worden unlocked. Maar ik vind het knap als je level 4/5 kunt verslaan. Is f*cking moeilijk!

Suc6 ermee!

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uhm.. Wil niet vervelend doen, maar..

Hebben alle spellen niet een moeilijkheidsgraad?

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Topicstarter
Expander schreef op 25 december 2003 @ 13:13:
Uhm.. Wil niet vervelend doen, maar..

Hebben alle spellen niet een moeilijkheidsgraad?
Wou, jij bent wakker ;)

Ik bedoel natuurlijk ééntje die je kan verstellen.

Ik wil trouwens niet opscheppen of zo, maar ik win makkelijk met één worm tegen een team van zes AI-worms op moelijkheidsgraad drie. Ik weet niet hoe groot het verschil met graad vier is, maar dat zou toch ook wel moeten lukken lijkt me.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 17:45 ]

Verwijderd

Je kunt ook een trainer downloaden, je kiunt dan alle levels spelen en alle wapens instellen, ik neem aan dat je dan ook gewoon de moeilijkheidsgraad kunt instellen, maar ik weet het niet zeker. Ik zou zeggen search ff op google naar die trainer en laat het ons weten.

Verwijderd

of download gewoon een 100% savegame. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft één van jullie nog zo'n 100% completion savegame liggen?

Zo ja, stuur hem dan ff naar joeriwijker@wanadoo.nl.

Alvast bedankt.
Pagina: 1