Bios aanpassen op Gigabyte 8PE667

Pagina: 1
Acties:

• Sedat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09-2025

Sedat

Tweaker...

Topicstarter
Ik wil graag mijn bios modificeren om de opties voor voltage van CPU en RAM hoger te zetten. Momenteel kan ik tot 1,75 volt voor mijn CPU en +0.2 volt voor mijn RAM. Mijn CPU heeft een D1 stepping en blijkbaar werkt hier de wire-trick niet meer voor, dus wil ik dit in de bios aanpassen. Momenteel draai ik een hacked bios van www.lumberjacker.de maar dit is alleen voor de onboard RAID functie.

Ik heb de 8PE667ultra met een p4 2,66 ghz met een D1 stepping. Ik heb verschillende programma's geprobeerd zoals:

*Awardmod
*Cbrom
*Modbin

Alleen ik kom er dus echt niet uit... kan iemand mij wijzen naar een goede how-to..

• Sedat

Sedat

Tweaker...

Topicstarter
Schop

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Als het niet met een ander bios gaat kan je altijd nog kijken of je een Vmod kan doen om een standaard hoger voltage te selecteren. echter kan je dan je garantie wel vergeten :P

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Sedat

Sedat

Tweaker...

Topicstarter
Als het goed is kan het blijkbaar wel, ik heb nu een hacked bios die mijn lite RAID om zet naar een Promise TX2000.... Dus het kan wel, alleen ik kan het niet.;...

Anders probeer ik morgen toch maar de wire-trick... maar waarschijnlijk werkt deze niet meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Sedat op 25-12-2003 21:52 ]