ASUS V9280S SuperFast DVI converter geeft blauw beeld

Pagina: 1
Acties:

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
Hoy Forummers,

Ik zit met een probleempje, ik wil op mijn ASUS V9280S SuperFast op de DVI connector een 2e monitor aansluiten.

Bij mijn videokaart zit een converter van DVI naar VGA (SUB-D).
Maar als ik mijn crt monitor op die converter aansluit krijg ik alleen het blauwe kanaal te zien op mijn monitor :(

De monitor is goed, want als ik heb aansluit op de gewone uitgang van mijn videokaart dan is het beeld normaal...

Ik heb al in de search e.d. gezocht naar een oplossing, maar daaruit ben ik niet echt wijzer geworden..

Kan iemand anders mij misschien helpen?

Linkje naar de specs van mijn vga van de asus site.

Verder heb ik een epox 8rda3+ mobo, maar ik denk niet dat die er iets mee te maken heeft :)

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb je al is met ultramon geprobeerd?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

Nakebod

Nope.

Standaard mode:
Welk OS? Welke versie vga drivers? Al nieuwe vga drivers geprobeerd?
Windows geupdate?

Als je je monitor direct op d-sub aansluit, is hij dus wel goed. Wat als je dan je normale monitor aan de dvi > d-sub connector hangt?
Of een andere pc met een dvi aansluiting proberen, dan kan je uitsluiten of het aan de connector ligt, of dat het de vga kaart of de drivers zijn.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Topicstarter
Nakebod schreef op 24 december 2003 @ 18:04:
Standaard mode:
Welk OS? Welke versie vga drivers? Al nieuwe vga drivers geprobeerd?
Windows geupdate?

Als je je monitor direct op d-sub aansluit, is hij dus wel goed. Wat als je dan je normale monitor aan de dvi > d-sub connector hangt?
Of een andere pc met een dvi aansluiting proberen, dan kan je uitsluiten of het aan de connector ligt, of dat het de vga kaart of de drivers zijn.
Ik heb het programma geprobeerd, maar ik heb het zelfde resultaat. Helaas.

en @ Nakebod>
Ik heb windows 2000, als ik mijn normale monitor aan de converter hang heb ik het zelfde, ik heb verder geen andere pc met een DVI connector, dus dat zal moeilijk gaan :(. Andere drivers helpen ook niet, ook al geprobeerd.