Toon posts:

PX4P4 Sweex kast - USB Front panel probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb het volgende probleem:

heb een PX4P4 Sweex kast, nu wil ik het USB Front Panel op het moederbord aansluiten (op de F-USB1, gele aansluiting).

Nu zit er op het moederbord rechtsonder geen pinnetje voor de aansluiten, terwijl die in de plug 1 gaatje naar links zit

dus simpel schematisch ziet het er zo uit.

Moederbord:
- - - - -
- - - - |

Aansluiting F. Panel

- - - - -
- - - | -

Als ik deze aansluit, start de PC niet meer op.
nu zitten de kabels die in plug zitten ook allemaal los.

heeft iemand een schema welke kleur waar moet of heeft iemand dit probleem ook gehad? (op de sweex sites is hier niks over te vinden)

Verwijderd

Helaas weet ik de combinatie niet uit mijn hoofd.

Maar ik weet wel dat als je een e-mail stuurt naar helpdesk@jbc.nl met de vraag wat de combinatie is van kleuren dan mailen hun deze weer naar je terug.

Verwijderd

Meten is weten en in de gebruiksaanwijzing van je moederbord staat de pinout van de USB headers.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/usb-pinout-v2.gif

Verwijderd

Topicstarter
dit schema is niet hetgeen wat ik bedoel, het gaat PUUR om de moederbord aansluitingen

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.directron.com/lib/directron/instusb1
Dit bedoel je waarschijnlijk. ;)

Deze links helpen je dan wel verder:
How to install front USB
Pinout pagina over kleurtjes enzo
[search=pinout USB moederbord aansluiten]

Overigens staat de pinout van de USB header (dus die aansluiting op je moederbord) vaak gewoon in het boekje idd, kon je het daar echt niet in vinden?

[ Voor 21% gewijzigd door Laurent op 24-12-2003 17:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
juist die bedoel ik,

mijn dank voor de reacties

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 18:27:
juist die bedoel ik,

mijn dank voor de reacties
Wij hebben ook zo'n case en ik zag dat de computer winkel waar we hem hebben gekocht een andere kabel eraan vast gemaakt hadden! Ik zal als ik tijd heb straks wel even kijke en een foto'tje schieten (maar ben bang door kerstavond dat ik geen tijd heb ;)
Pagina: 1