Ik heb al een paar jaar een PC met een 128 MB SD RAM geheugenkaart erin, maar al die jaren werd er 64 MB aangeduid. Ik heb er niks aan gedaan omdat ikd acht dat er wel 128 MB gebruikt werd, maar alleen 64 werd aangeduid. Vandaag heb ik een 512 MB SD RAM (133 mhz) geheugenkaart erbij gekocht, en nu wordt er in totaal 192 MB aangeduid... ik heb het programma Belarc Advisor gedraaid om informatie over m'n PC te krijgen. Daar wordt gezegd dat ik een 64 MB en een 128 MB kaart erin heb zitten, terwijl dat dus 128 MB en 512 MB moet zijn. Ik heb geprobeerd de kaarten in andere slotjes te steken, maar dat verandert de zaak ook niet (blijft in totaal 192 MB).
mijn moederbord heeft de volgende gegevens:
Board: Biostar Group M6VBE 1.x
Bus Clock: 100 megahertz
BIOS: Award Software International, Inc. 4.51 PG 09/15/99
Procesor:
500 megahertz Intel Pentium III
32 kilobyte primary memory cache
512 kilobyte secondary memory cache
ik dacht niet dat het aan de mHz van de moederbord en RAM kan liggen, omdat 133 mhz geheugen downward compatible is, toch? weet iemand waar het wel aan kan liggen en hoe ik dat kan veranderen?
mijn moederbord heeft de volgende gegevens:
Board: Biostar Group M6VBE 1.x
Bus Clock: 100 megahertz
BIOS: Award Software International, Inc. 4.51 PG 09/15/99
Procesor:
500 megahertz Intel Pentium III
32 kilobyte primary memory cache
512 kilobyte secondary memory cache
ik dacht niet dat het aan de mHz van de moederbord en RAM kan liggen, omdat 133 mhz geheugen downward compatible is, toch? weet iemand waar het wel aan kan liggen en hoe ik dat kan veranderen?