Toon posts:

Exchange openbare mappen error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het installeren van Small business server 2003, ben ik nu beland bij het aanmaken van openbare mappen.
Wanneer ik nu in folder een nieuwe map probeer aan te maken krijg ik nog wel het scherm waarin ik de eigenschappen van de server kan invoeren, alleen wanneer ik de gegevens wil bevestigen geeft hij de volgende foutmelding:

Http-error 501 (not specified)
Verify that the exadmin virtual root exists on the destionation server.

Ik heb al op internet gezocht en maar er is niks over te vinden.

Overigens kan ik via outlook wel openbare mappen aanmaken, maar hier is het niet mogelijk alle optie in te stellen zoals dat binnen exchange server manager wel kan.

Graag wat hulp.

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:34
draait www-service?
kijk eens in internet services manager: zijn exchange onderdelen gestopt?
zoja: even default website stoppen en starten
Het is een bekende bug dat na een reboot de exchange website niet goed wordt gestart.

[ Voor 24% gewijzigd door paulhekje op 24-12-2003 15:22 ]

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Verwijderd

Topicstarter
de deafult website heb ik al een aantal malen gestopt en gestart, maar dat levert geen resultaat.

Wel hebben we de default website even aangepast gehad naar onze eigen website (lokaal) maar toen weer teruggezet naar de standaard instellingen.

Zou het hiermee temaken kunnen hebben?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

Is de public folder wel mail enabled? zelfde fout heb ik toen ook gemaakt en dankzij subtiele schop onder me hol (doet nog zeer) van Brahiewahiewa toen op mail enabled gezet.