...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
dis: tuurlijk niet
[ Voor 23% gewijzigd door justmental op 24-12-2003 15:25 ]
Who is John Galt?
en je doelt dan op?Jaymz schreef op 24 december 2003 @ 15:21:
Ja, je hebt het mis: Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done
ik vind de posting van jamesbond007 erg slecht kwa duidelijkheid. daarbij krijg ik het gevoel dat hij verwacht bij gathering een kan en klare oplossing te krijgen (gezien de inhoud van de post en zijn 1st post)
[ Voor 34% gewijzigd door k-oz op 24-12-2003 15:27 . Reden: verduidelijking ]
...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""
"Mensen erop wijzen dat er iets niet klopt aan de thread (searchvraag ed.) Zie ook: deze mededeling."
disjfa's opmerking gaat over deze thread; de mijne over jouw reactie in de aangehaalde thread
[ Voor 32% gewijzigd door Jaymz op 24-12-2003 15:27 ]
Dat dus...Mensen erop wijzen dat er iets niet klopt aan de thread (searchvraag ed.)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dat slaat op de TS, niet op k-oz.disjfa schreef op 24 december 2003 @ 15:27:
[...]
• slechte topictitel
• onbegrijpenlijke openingspost
• posten in t verkeerde forum
• etc
[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 24-12-2003 15:29 ]
precies: daarbij vind ik de houding van jamebond007 naar een medetweaker onjuist... nogmaals, gezien een 1st post heb ik het idee dat hij nooit een faq heeft gezien.
edit> gezien een posting van Cymen ben ik dus niet de enige die deze indruk heeft van de TS
[ Voor 14% gewijzigd door k-oz op 24-12-2003 15:35 ]
kan toch gebeurenk-oz schreef op 24 december 2003 @ 15:32:
[...]
precies: daarbij vind ik de houding van jamebond007 naar een medetweaker onjuist... nogmaals, gezien een 1st post heb ik het idee dat hij nooit een faq heeft gezien.
dus als jij gelijk hebt komt alles zeker wel goed
maar zoals ik ook al eerder zei.... als die ts het verkeerd doet.... waarom laat jij hier hetzelfde gedag als die ts zien?
[ Voor 12% gewijzigd door disjfa op 24-12-2003 15:36 ]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Het slaat wel degenlijk op de topicstart van dit topic hoork-oz schreef op 24 december 2003 @ 15:32:
[...]
Verder is de houding van jamesbond007 niet echt iets waar jij verbetering in hoeft proberen aan te brengen, da's meer ons probleem
Het topic heeft nu volgens mij al meer offtopic replies dan ontopic replies, nu had hij dat zelf kunnen voorkomen door een betere topicstart neer te plemsen, maar ook jij door niet te beginnen met off-topic te gaan
Als je reactie het enkel en alleen ''het wijzen op gedrag" is dan is dat inderdaad offtopic (en ongewenst).k-oz schreef op 24 december 2003 @ 15:40:
Wanneer een 'gotter' wijzen op onjuist gedrag offtopic is, heb je gelijk. Verder ben ik niet ingegaan op zijn reacties.
Mik je nou een behulpzame reply neer en meld je um eveneens tussen neus en lippen door dat we het op GoT liever anders zien is er weinig aan de hand
ik neem de raad ter harte, koz out.Jaymz schreef op 24 december 2003 @ 15:42:
[...]
Als je reactie het enkel en alleen ''het wijzen op gedrag" is dan is dat inderdaad offtopic (en ongewenst).
Mik je nou een behulpzame reply neer en meld je um eveneens tussen neus en lippen door dat we het op GoT liever anders zien is er weinig aan de hand
Dit topic is gesloten.