Ik heb een Proliant 3000 dual PIII 500Mhz. Nu is 1 van de twee processors stuk! 
Nu is mijn vraag kan ik deze vervangen met een standaard slot 1
Want op de meeste P3 500 processors zit de koeler er op vast nu zal ik deze er af moeten slopen want op de processors in de server zit een grote koelrib met daarvoor een ventilator. Weet iemmand of je deze koelrib makkelijk kunt monteren op een P3 500 standaard processor??
Ik wil het liefst niet voor onaangename verassingen komen te staan. Dat je ineens koelpasta lijm nodig hebt en die kunje vast niet halen bij de pc-boer op de hoek en de gamma zal het ook wel niet hebben
Voorlopig doet de server het wel maar hij draait nu op 1 processor.
Oja, mocht je nog zo'n p3 500 op de plank hebben liggen hou ik me aanbevolen
Nu is mijn vraag kan ik deze vervangen met een standaard slot 1
Want op de meeste P3 500 processors zit de koeler er op vast nu zal ik deze er af moeten slopen want op de processors in de server zit een grote koelrib met daarvoor een ventilator. Weet iemmand of je deze koelrib makkelijk kunt monteren op een P3 500 standaard processor??
Ik wil het liefst niet voor onaangename verassingen komen te staan. Dat je ineens koelpasta lijm nodig hebt en die kunje vast niet halen bij de pc-boer op de hoek en de gamma zal het ook wel niet hebben
Voorlopig doet de server het wel maar hij draait nu op 1 processor.
Oja, mocht je nog zo'n p3 500 op de plank hebben liggen hou ik me aanbevolen