Probleem Hiteker He-940

Pagina: 1
Acties:

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 09:13
Ik heb sinds gisteren de Hiteker HE-940. Mooie speler en werkt nagenoeg perfect.
Het probleem zit hem alleen hierin. Zodra ik een divx/xvid film op een cd'tje brand en de ondertitel erbij gooi (.srt) dan wil de speler de ondertitel niet afspelen.

Via het smartnavi menu zie ik twee "files" staan, nml. de film zelf en de ondertitel.
Het probleem is alleen dat de speler de ondertitel niet herkent of zoiets, want hij geeft als icoontje een vraagteken voor de bestandsnaam.
In de handleiding staat dat je gewoon de film moet laten afspelen en daarna op de ondertitel "knop" moet drukken om de ondertitel te laten afspelen. Dit doet hij dus niet.
Verder heeft PCU (waar ik hem vandaan heb) het ook over de "angel" toets om de ondertitel te selecteren (in het smartnavi menu). Heel leuk om een toets zo'n naam te geven, maar ik heb geen idee waar ze het over hebben.

Ik heb na verschillende pogingen geprobeerd om de laatste firmware te installeren, maar als firmware noob heb ik geen idee of ik het goed heb gedaan.
Want ik weet nu niet precies wat ik op zo'n cd moet zetten. Ik heb het volgende gedaan: Firmware gedownload via Hiteker.nl, uitgepakt, twee bestanden (bank61.wtc en een textfile) geselecteerd, via Nero de opdracht gegeven om een ISO cd te branden, beide bestanden gebrand, disc-at-once gedaan, finalize of close cd kon ik niet selecteren, naar mijn dvd-speler gewandeld, de cd erin gegooid, laten updaten, uitgezet, aangezet en de cd er gelijk uitgehaald.

Dit heeft niks geholpen en ik zit nu dus nog steeds met het probleem dat mijn speler de .srt bestanden niet herkent en pakt.
Voor de rest speelt ie alles perfect af, goed geluid en mooi beeld etc...

Is er misschien iemand die mij kan helpen of zeggen wat te doen, zodat ik dat gezeur over geen ondertiteling niet langer aan me kop heb en lekker onderuitgezakt naar mijn filmpje met ondertiteling kan kijken....???

Too many freaks, not enough circuses!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 09:13
Ik ben in ieder geval achter 1 dingetje gekomen. PCU bedoelt met de "angel" toets geen kerstengeltje, maar de "angle" toets. Ik weet dat het kerst is, maar het maakt het allemaal een stuk gemakkelijker voor de klant als daarover niet zo erg hoeft worden nagedacht................. :P

[ Voor 5% gewijzigd door PietPrecies op 24-12-2003 18:08 ]

Too many freaks, not enough circuses!

• Dreamcatcher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-03-2025
Hoi,

Met de laatse versie van de Firmware in je 940 zul je idd met de angle toetst moeten werken, de versie die wij getest hebben en uitleveren op de spelers staat op onze website, meestal lopen wij iets voor hiermee omdat wij beta tester zijn voor de producten.

Wat je moet doen : je hebt 2 file's 1 met een window's logo en 1 met vraagteken, je gaat op deze laatse staan en drukt 1x op angle, je krijgt dan divx subtitle selected te zien onderin het scherm, je hebt nu de ondertitel file gekozen, nu kan je op de file met het windows icoon gaan staan en enter geven en de film zal gaan afspelen met de door jou gekozen ondertitel, het is dus ook niet meer nodig de file en ondertitel file dezelfde naam te geven je kan nu dus ook eventueel een 2e of 3e ondertitel file erbij zetten ( als je er engels onder wil ofzo ? )

Ik zal dit verhaal op gaan nemen in de faq over deze speler, helaas is dit een feature die later is toegevoegd en dus niet lekker in de handleiding staat.

Mvrgr

Erwin
PCU Barneveld
Http://www.pcu.nl

• Dreamcatcher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-03-2025
Voor de mensen met een 940, er is ondertussen een nieuwe firmware uit voor de speler, nu met weer bredere codec ondersteuning en witte ondertitels en 2 regels ipv 3 !!

Zie : Http://www.pcu.nl en dan onder firmware.

mvrg

Erwin
PCU Barneveld

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
PCU Barneveld schreef op 14 februari 2004 @ 23:55:
Voor de mensen met een 940, er is ondertussen een nieuwe firmware uit voor de speler, nu met weer bredere codec ondersteuning en witte ondertitels en 2 regels ipv 3 !!

Zie : Http://www.pcu.nl en dan onder firmware.

mvrg

Erwin
PCU Barneveld
Ik heb zelf niet zo'n apparaat maar wou toch even melden dat ik dit supernetjes vind om dit hier te posten..
Da's pas support.. _/-\o_

Systeem Specs

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 14:01
Nieuwe firmwares zijn vanaf nu beschikbaar op de volgende pagina:
http://www.geocities.com/he940/

Hier staat ook een fix op voor players die problemen hebben met het lezen van originele DVD's.

Mochten jullie een (nieuwere) firmware hebben welke er nog niet op staat, please email me onder he940@yahoo.com en ik zet ze online. 8)
Pagina: 1