Ik heb de volgende code:
Nu wil ik dat als de 6 velden zijn ingevuld en er op de knop contactpersoon toevoegen wordt geklikt, dat dan voornaam + achternaam in de list komen te staan. En de rest van de informatie moet ie natuurlijk ook onthouden om alles later in de database te stoppen. (het is een klein onderdeeltje van een heel form)
Heb dit al gevonden, lijkt erop, maar kan ik niet echt gebruiken voor mijn probleem;
http://blazonry.com/javascript/selmenu.php
Verder heb ik niks kunnen vinden tot nu toe.
Weet iemand misschien een oplossing?
thx!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| <td width="150" height="20" align="left" nowrap class="itemtekst">Voornaam:</td>
<td width="220" align="left" nowrap><input name="voornaam" type="text" id="voornaam" size="30"></td>
<td colspan="2" rowspan="6" align="left" valign="top" nowrap>Toegevoegde contactpersonen:<br>
<select name="select" size="5" class="select" style="width:300px ">
</select>
<br>
<input name="Submit" type="submit" class="select" value="Voeg contactpersoon toe" style="width:167px ">
<br>
<input name="Submit2" type="submit" class="select" value="Verwijder contactpersoon" style="width:167px "> </td>
</tr>
<tr valign="middle">
<td height="20" align="left" nowrap class="itemtekst">Achternaam:</td>
<td align="left" nowrap><input name="achternaam" type="text" id="achternaam" size="30">
</td>
</tr>
<tr valign="middle">
<td height="20" align="left" nowrap class="itemtekst">Emailadres:</td>
<td align="left" nowrap><input name="email" type="text" id="email" size="30">
</td>
</tr>
<tr valign="middle">
<td height="20" align="left" nowrap class="itemtekst">Telefoon:</td>
<td align="left" nowrap><input name="telefooncp" type="text" id="telefooncp" size="30"></td>
</tr>
<tr valign="middle">
<td height="20" align="left" nowrap class="itemtekst">Mobiel:</td>
<td align="left" nowrap><input name="mobiel" type="text" id="adres2" size="30"></td>
</tr>
<tr valign="middle">
<td height="20" align="left" nowrap class="itemtekst">Functie:</td>
<td align="left" nowrap><input name="functie" type="text" id="mobiel" size="30"></td> |
Nu wil ik dat als de 6 velden zijn ingevuld en er op de knop contactpersoon toevoegen wordt geklikt, dat dan voornaam + achternaam in de list komen te staan. En de rest van de informatie moet ie natuurlijk ook onthouden om alles later in de database te stoppen. (het is een klein onderdeeltje van een heel form)
Heb dit al gevonden, lijkt erop, maar kan ik niet echt gebruiken voor mijn probleem;
http://blazonry.com/javascript/selmenu.php
Verder heb ik niks kunnen vinden tot nu toe.
Weet iemand misschien een oplossing?
thx!