news server @home ??

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:45

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
ik probeer nu al een paar weken op de news server van @home te komen ( wil nieuwsgroepen gaan gebruiken in outlook ) maar hij zegt bij het downloaden van de nieuwsgroepen dat de server niet bestaat , hoe zit dat ??

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
iemand ??? hen dus de gegevens van @home er ook al bij gehad , daar staat op : nieuws server : news.home.nl , maar die werkt bij mij dus niet , ik heb ook al een mail naar @home geknald , maar ik krijg geen antwoord van ze :(

kan iemand ff helpen ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

news.rdc1.ov.nl.home.com

er zijn twee.. (andere weet ik niet meer)
deze hier boven gebruik ik als die het doet

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
thnks , hij doet het :)

now i can smyl again :)

Verwijderd

deze werkt ook
news.ensch1.ov.nl.home.com

Verwijderd

Ik gebruik zelf: news
werkt bij mij :D

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:35

Pierik

I'll be back!!!

Dan heb jij zeker de cd-rom gebruikt om alles te installeren. Hier loopt alles via een Linux gateway en werkt dat dus niet. :D

Iracing Profiel

Verwijderd

Stel je zit in Groningen, dan zit de newsserver op news.zwoll1.ov.nl.home.com . Als je internet via een andere plaats gerouted wordt, zal daar ook de newsserver zitten! Als je alles geinstalleerd hebt, kun je in een dosboxje ping news doen, en daar staat dan een IP bij. Door die in te vullen werkt alles ook prima achter een Linux Gateway! :)

Verwijderd

Als @Home zijn DNS eens een keer goed fixed kun je dat inderdaad doen. Deze heeft er afgelopen weekend weer eens een paar keer half uitgelegen.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
sofware goed installen ??

hoe dan ?

ik heb geen cdrom ontvangen ,
en het loopt via een linux gateway

Pagina: 1