[Javascript] Manier om IE6 privacy settings te detecten

Pagina: 1
Acties:

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-05 14:38

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Ik heb het probleem dat bepaalde pagina's die in een 100% frameset geladen worden en afkomstig zijn van een ander domein dan de frameset zelf, problemen geven bij eindgebruikers.

Dit komt door de privacy settings van IE6. Deze voorkomen op standaard niveau dat er externe cookies worden verwerkt. Je ziet dan onderin het venster een rood bordje met een oog.

Nu mijn vraag: is er een manier om de privacy instellingen van IE6 te detecteren via javascript? Ik heb er al uitgebreid naar gezocht op google, maar kan er geen topics over vinden die mijn vraag beantwoorden.

All that you know, is at an end

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
Laten we hopen dat zoiets niet mogelijk is, anders is IE6 nog buggier dan ie al was :).

Ik vrees dus dat je je zoektoch zal moeten stopzetten :).

Skat! Skat! Skat!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:32

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je kunt proberen een cookie te setten en deze vervolgens uit te lezen, als de controle-waarde uitgelezen wordt is het cookie geaccepteerd, anders niet (waarschijnlijk vanwege de privacy-settings)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je komt er natuurlijk zelf achter als je een waarde probeert op te halen uit je cookie ;)

edit:
grrrr.. RM-rf

[ Voor 14% gewijzigd door BtM909 op 24-12-2003 14:15 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.