msn 6.1 geluid werkt niet (winxp)

Pagina: 1
Acties:

• alrididan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 23:10
de standaart msn geluiden als er iemand online komt of een bericht stuurt werken niet meer ,het lijkt er op dat het uit de pc speaker komt.

ik heb al verschillende dingen gezocht hier en op google en ook geprobeert :opnieuw geinstalleerd ,versie 6,6.1,4.7,5.0
:geluiden uitgevinkt /aangevinkt via msn en via configuratiescherm
geluiden werken daar wel.
:ander geluidsschema gekozen .
:geluidskaart opnieuw geinstalleerd.

heb dit forum al helemaal afgezocht en niks lijkt te werken voor mij.
opnieuw installeren van windows is geen optie.

Specs

• alrididan
is er niemand die hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing heeft

Specs

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
klojohen schreef op 26 december 2003 @ 15:20:
is er niemand die hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing heeft
Ja hoor, zat. Zie http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart

• alrididan
nuttige reaktie
en wat is de werkende oplossing dan volgens jou?, ik heb ze zo goed als allemaal al gelezen en nog niks heeft gewerkt

Mod-break:

Doe es lief als iemand mee denkt :*

[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 26-12-2003 20:23 ]

Specs

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
klojohen schreef op 26 december 2003 @ 15:26:
nuttige reaktie
en wat is de werkende oplossing dan volgens jou?, ik heb ze zo goed als allemaal al gelezen en nog niks heeft gewerkt
Behoorlijk nuttig, als je jezelf ook een beetje inzet. Om maar een willekeurige oplossing die voor iemand werkt te quoten:
Verwijderd schreef op 29 augustus 2003 @ 19:11:
Probeer dit eens, ik kreeg een gouden tip van BenJ:

Open HKEY_CURRENT_USER in het register verwijder rechts de waarde (rechtermuistoets -> verwijderen)
(Default) Type=REG_SZ Data=(value not set).

wordt vanzelf opnieuw aangemaakt. ( herstart)

theorie hierachter is dat deze lege waarde wel een binaire waarde heeft ( 0000 )

deze wordt door neromix gewijzigd.

Bij mij bleek het te gaan om een oudere versie van Nero Burning CDROM.
Als dat niet werkt zijn er nog 100 dingen te vinden die je kan proberen. Je hebt IMHO. gewoon te weinig gekeken tussen die topics, omdat je ook zo snel alweer repliede. Dat je al die topics al doorgelezen had, had je beter kunnen laten blijken uit je startpost, nu kunnen wij elke keer wel weer oplossingen aanhalen, maar die heb je grotendeels allemaal al geprobeerd...

[ Voor 12% gewijzigd door sdomburg op 26-12-2003 15:54 ]

• alrididan
bedankt dat je zo behulpzaam bent ,

Ik ben al zeker anderhalve week aan het zoeken naar de oplossing,en ook alles aan het proberen.

neromix heb ik niet en die waarde weghalen kan ook alleen maar als er wat staat dus daar heb ik al gekeken en kan dus niet.

maar goed als jij denkt dat ik te weinig gekleken heb moet je dat vooral doen,maar dat heeft niks te maken met hoe snel ik repliede

en nu voor de derde keer: ik heb zo'n beetje alle topics over msn doorgelezen die ook maar iets met geluid te maken hebben en er staat niks tussen wat werkt.

Specs

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad, en heb het op kunnen lossen door te kiezen voor msn installatie herstellen, in plaats van een reinstall of uninstall - install.

• alrididan
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 15:46:
Ik heb dit probleem ook gehad, en heb het op kunnen lossen door te kiezen voor msn installatie herstellen, in plaats van een reinstall of uninstall - install.
dank je ik ga het als ik thuis ben meteen proberen

Specs

• alrididan
Verwijderd schreef op 26 december 2003 @ 15:46:
heeft helaas ook niet gewerkt

Specs

Pagina: 1