Toon posts:

GTA Vice City stottert en hapert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo gamefanaten,

ik zit hier met een klein probleempje:

ik heb grand theft auto vice city op mijn computer geinstalleerd, nu stotterd mijn computer constant bij het bespelen van de game. In het begin nog niet, maar als je een tijdje aan het spelen ben en je bent een aantal jobs aan het doen wordt het steeds erger en dan heel soms als het bijna niet te bespelen is reset hij wel eens.

Dit is uitermate irritant !!!

Ik heb er al alles aan gedaan om het te kunnen verhelpen, ik heb een
AMD ATHLON XP 2700+
512MB Corsair geheugen
MSI Geforce TI 4800

Dus daar kan het niet aanliggen wel staat er in de readme.txt dat je shijf moet gedrafmenteerd zijn en dat je genoeg ruimte vrij moet hebben op je schijf. dat heb ik dan allemaal gedaan, nog hetzelfde probleem ook las ik in voorgaande problemen in het tweakforum dat het aan de geluidsinstellingen kon liggen. ik heb hem gezet op dsound3d dan werkt het geluiddeel perfect.

Ook heb ik gekeken naar het virtueel geheugen, en dat stond op een waarde 768 tot 1500 mb ingesteld, dit heb ik veranderd in: dat windows de grote van het bestand bepaald.

Alleen stotterd hij nog steeds overigens heb ik het probleem niet met andere spellen zoals NFS underground en C&C generals etc.

Heeft iemand een suggestie of ook al eens een dergelijk probleem gehad ?????

HELP ME ??? :'(

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

* Even overbodige caps uit de topic titel gehaald.

[ Voor 24% gewijzigd door White Dust op 24-12-2003 13:43 ]

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:27
Al nieuwste versies geprobeert van de drivers? En het probleem komt me vaag bekend voor, dus misschien ff de search gebruiken. Met mijn GF2 wekt het spel prefect.

offtopic:
GTA3 != GTA vice city en die hooftletters hoeven van mij ook niet |:( (bedankt mod :P)

[ Voor 8% gewijzigd door the-hell op 24-12-2003 13:45 ]

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Heb je toevallig de Framerate limiter uit gezet?
zo ja gooi die dan weer eens aan. het kan idd zijn dat het spel hierdoor gaat haperen.
waarom die optie er uberhaupt in zit weet ik niet, heb er alleen maar nadelen van gezien :/

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Erik999 schreef op 24 december 2003 @ 13:42:
Al nieuwste versies geprobeert van de drivers? En het probleem komt me vaag bekend voor, dus misschien ff de search gebruiken. Met mijn GF2 wekt het spel prefect.

[offtopic]
GTA3 != GTA vice city

die hooftletters hoeven van mij ook niet |:(
Sorry van de hoofdletters CAPS stond nog aan

Maar uuuhhhmm welke drivers gebruik jij dan de nieuwste ????

Verwijderd

Topicstarter
BTW ik gebruik detonator 5213

Verwijderd

Topicstarter
Lord_Mithril schreef op 24 december 2003 @ 13:44:
Heb je toevallig de Framerate limiter uit gezet?
zo ja gooi die dan weer eens aan. het kan idd zijn dat het spel hierdoor gaat haperen.
waarom die optie er uberhaupt in zit weet ik niet, heb er alleen maar nadelen van gezien :/
Frame limiter stond al aan en daarmee haperd hij ook
Pagina: 1