Beste luitjes,
Een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht:
Gigabyte 7N400Pro Mobo
Twinmos 512mb ddr 3200
AMD 2800XP+
en andere apparaten....
Sinds aanschaf van PC heb ik steeds problemen met bekend fenomeen 'blank screen' en no boot. Ik heb al vaker replies van het bovenstaand probleem gelezen maar toch ben ik niet zeker van mijn zaak.
Probleem is als volgt:
1. soms wil PC niet opstarten, dus gewoon zwart scherm - no screen input.
(zelfs uithalen van batterij werkt niet).
2. Bij vastloper van XP, geen reboot!
3. ik krijg mijn pc niet sneller als 166 fbs, terwijl 400 haalbaar moet zijn.
Gisteren bijvoorbeeld wilde ik voor de pc wat freaken op Generals, maar kreeg dat stom ding gewoon niet aan de praat. Vorige dag zelfs netjes XP afgesloten.......
Pas na het switchen van auto naar 100 op de MoBo en uithalen van de batterij en verwisselen van geheugenplaats kreeg ik een piep....... en uiteindelijk na lang stressen deed ie t weer. Dit gaat al half jaar zo.... iemand enig idee?
Thanks luitjes alvast.
Zen
PS:
Een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht:
Gigabyte 7N400Pro Mobo
Twinmos 512mb ddr 3200
AMD 2800XP+
en andere apparaten....
Sinds aanschaf van PC heb ik steeds problemen met bekend fenomeen 'blank screen' en no boot. Ik heb al vaker replies van het bovenstaand probleem gelezen maar toch ben ik niet zeker van mijn zaak.
Probleem is als volgt:
1. soms wil PC niet opstarten, dus gewoon zwart scherm - no screen input.
(zelfs uithalen van batterij werkt niet).
2. Bij vastloper van XP, geen reboot!
3. ik krijg mijn pc niet sneller als 166 fbs, terwijl 400 haalbaar moet zijn.
Gisteren bijvoorbeeld wilde ik voor de pc wat freaken op Generals, maar kreeg dat stom ding gewoon niet aan de praat. Vorige dag zelfs netjes XP afgesloten.......
Pas na het switchen van auto naar 100 op de MoBo en uithalen van de batterij en verwisselen van geheugenplaats kreeg ik een piep....... en uiteindelijk na lang stressen deed ie t weer. Dit gaat al half jaar zo.... iemand enig idee?
Thanks luitjes alvast.
Zen
PS: