Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

uber 19 inch mod brainstorming

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 00:28
Check out my new case :D

pas op pics zijn 750 KB (you old fashion modem users)

http://users.skynet.be/bk237789/mike19.jpg

ik ben een bietje een mietje om hem zo standaard te laten, maar collega van stage gaat hem hoogstwaarschijnlijk modden :+
Ik wil hier alvast een draadje openen om wat ideeën op te doen voor hem.

dit is zijn kast:

http://users.skynet.be/bk237789/collega19.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door shardphoenix op 24-12-2003 11:11 ]

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
damn huge!
Wil je daar een server in bouwen of gewoon een pc!?
Die van je collega is niet bepaald gemod ofzo...

Ioniq 5 P45

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat is gewoon een standaard 19"-rack, wat is daar zo bijzonder aan?

Verwijderd

Als je genoeg geld hebt, kan je mooi aan de zijkanten (net achter de randen van de deur) alles volg gooien met CCFL's >:) en vol gooien met blue ledfans, van die 12 cm dingen :P gaat ie wel veel herrie maken maarjah, anders valt er ni veel aan te modden denk ik... window zit er al in :P duz gewoon n pre-modded case gekocht? :P maar hij is wel kikkuh, alleen n beetje vet groot, das wel jammer 8)7

Verwijderd

lijkt toch anders errug groot ;)
en idd zo bijzonder zijn ze niet, maar wat er meestal inzit wel :9

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik zou d'r een slaapzak van NASA in ophangen, een koelkast in wrotten, 2 wielen eronder en uiteraard je systeem erin bouwen.... Heb je een complete mobiele LAN-uitrusting....

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:43

Meneer aard

Porsche rulez!

Even voor de modemmers:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/tn_mike19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/tn_collega19.jpg

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

spiegel erop plakken, horizontaal balkje bovenin en je hebt een mooie kledingkast :Y)
WFvN schreef op 24 december 2003 @ 11:31:
Ik zou d'r een slaapzak van NASA in ophangen, een koelkast in wrotten, 2 wielen eronder en uiteraard je systeem erin bouwen.... Heb je een complete mobiele LAN-uitrusting....
vergeet dan de uitklapbare wieltjes niet aan de achterkant. dan kan je 'm achter je fiets /auto hangen 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door SchizoDuckie op 24-12-2003 11:41 ]

Stop uploading passwords to Github!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:43

Meneer aard

Porsche rulez!

Papa Eend schreef op 24 december 2003 @ 11:40:
spiegel erop plakken, horizontaal balkje bovenin en je hebt een mooie kledingkast :Y)

[...]

vergeet dan de uitklapbare wieltjes niet aan de achterkant. dan kan je 'm achter je fiets /auto hangen 8)7
En dna ook een trekhaak 8)7

Nou weer back @ topic:

Der zijn vast super veel mogelijkheden om je kast te modden. Het moet natuurlijk wel in jouw smaak passen.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• zakalwe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-11 15:03
Glas-in-lood erin! _/-\o_

Of een tattoo in het glas laten graveren. B)

Verwijderd

Dit is zo'n kast waar ik als eerste eens een paar 19" racks voor zou kopen om iets in te kunnen maken... Er is zekers te weten heel veel te doen met zo'n mooie kast. Misschien iets voor een Phase-change koeling >:) Er is ruimte zat, daar hoef je het niet voor te laten... Flatpanel in raam monteren... Maak het een beetje imposant met van die nepledjes die de hele dag flikkeren en zo...

Verwijderd

Ligt er idd aan wat je er mee wilt :?
server: 1) hele dikke raid config :) een compleet gedeelte reserveren voor HDD`s :) die allemaal op hun kant leggen en dan kan je altijd mooi van achter bij je hdd`s. 2) rail systeem in zodat je pc enzo er uit kan trekken. 3) Compleet vlak voor OC spul zoals Prom Waterchiller WC setup >:) en daar kan je er nog 5 van in maken >:)

Eigenlijk is dit een heel leuk id. Maar vind hem net een beeeetje overkill. OF !! je brengt hem naar de spuiter en je laat hem helemaal spuiten in de kleur van je huiskamer en maakt er een compleet stereomeubel van :*) je bouwt er dan je chillen visie in, moet je al een bakbeest hebben wil dat er niet inpassen :)

Zorg alleen wel voor een goede ondergrond enzo :)

• shardphoenix
Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 11:55:
Ligt er idd aan wat je er mee wilt :?
server: 1) hele dikke raid config :) een compleet gedeelte reserveren voor HDD`s :) die allemaal op hun kant leggen en dan kan je altijd mooi van achter bij je hdd`s. 2) rail systeem in zodat je pc enzo er uit kan trekken. 3) Compleet vlak voor OC spul zoals Prom Waterchiller WC setup >:) en daar kan je er nog 5 van in maken >:)

Eigenlijk is dit een heel leuk id. Maar vind hem net een beeeetje overkill. OF !! je brengt hem naar de spuiter en je laat hem helemaal spuiten in de kleur van je huiskamer en maakt er een compleet stereomeubel van :*) je bouwt er dan je chillen visie in, moet je al een bakbeest hebben wil dat er niet inpassen :)

Zorg alleen wel voor een goede ondergrond enzo :)
mmm das op zich wel vet ja....hij wil gaan modden en ik laat orgineel maar dit is wel een nice idee...ook voor mij :D

raid config is best duur denk ik...passen VEEL schijven in
hijs dikke 2 meter hoog en ik gok (heb geen liniaal, meetlint) 70 cm per zijkant :+

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Die grote hebben we hier op de zaak staan als serverkast (met een paar leuke 19" mac servertjes) . Maar die wil je echt niet op je kamertje hebben staan, wat een tering herrie maakt die kast, een stofzuiger is er stil bij.
Met de afgelopen hete zomer werd het ook nog een graadje of 60 in de kast ondanks alle luidruchtige ventilatoren die de boel zouden moeten koelen!

• shardphoenix
lexkam schreef op 24 december 2003 @ 12:38:
Die grote hebben we hier op de zaak staan als serverkast (met een paar leuke 19" mac servertjes) . Maar die wil je echt niet op je kamertje hebben staan, wat een tering herrie maakt die kast, een stofzuiger is er stil bij.
Met de afgelopen hete zomer werd het ook nog een graadje of 60 in de kast ondanks alle luidruchtige ventilatoren die de boel zouden moeten koelen!
nee idd moet er nog wel een goed plekjes voor zoeken :)

Verwijderd

mikevanrooijen schreef op 24 december 2003 @ 12:08:
[...]

mmm das op zich wel vet ja....hij wil gaan modden en ik laat orgineel maar dit is wel een nice idee...ook voor mij :D

raid config is best duur denk ik...passen VEEL schijven in
hijs dikke 2 meter hoog en ik gok (heb geen liniaal, meetlint) 70 cm per zijkant :+
Ghehehe die afmetingen kloppen een heeeeel eind :P daar hek namelijk ook een paar servers ingehangen :P vooral die gene die als hoogste komen zijn leuk :P vooral als deze bestaan uit 19" behuizingen 3u ofzo.. of 4u misschien en daar dan een leuk raid 5 array in :P best leuk om zo hoog te hangen :P zwaar :P met twee man gedaan dan ook :P

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Die dingen zijn leuk als je geld hebt om ze vol te hangen.

Onderin een switch, daarboven een webserver (die alles doet wat met externe toegang te maken heeft), daarboven een fileserver, en daar bovenop (maar nog wel in de kast) een printer, met daarboven eventueel nog een plankje voor los spul.

http://viddel.shop.tweakers.net/ en dan bij de procase > accecoires kijken, staan vast wel ideen tussen.
Bij voorbeeld een toetsenbordslede of een monitorbehuizing die je na kan maken.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 17:37

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ombouwen tot douchecel?
Ombouwen tot telefooncel?
Kerstboom in kast plaatsen, voor als je een kerboomallergie hebt?
Logeerkamer voor schoonmoeder?
Wietkwekerij?

This footer is intentionally left blank

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11 15:07
Wat de neuk is hiercasemodding aan?

Is gewoon een standaard 19" rack ......

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Sluuut schreef op 24 december 2003 @ 14:19:
Wat de neuk is hiercasemodding aan?

Is gewoon een standaard 19" rack ......
Daarom ook brainstorming....

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het nut van dit topic ontgaat me een beetje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.