Toon posts:

mail+alliassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eigen domeinnaam geregd bij delphi(mwinckel.nl) en ik heb allen post @mwinckel.nl laten doorsturen naaar mijn casema account is het mogelijk om met een eigen mailserver(ik draai nu winroute) die ik hier heb draaien de verschillende adressen waar de mail oorspronkelijk is heen gestuurd (pietje@mwinckel.nl naar comp 1 en jantje@mwinckel.nl naar comp 2?) te sturen ?

Verwijderd

tja, ligt eraan. als je al het mail dat naar *@mwinckel.nl wordt gestuurd ingesteld heb dat het naar jouwloginnaam@casema.net wordt doorgestuurd, is niet mogelijk wat jij in gedachten hebt.

je moet óf het domein laten verwijzen naar het IP van jouw casema-account (niet aanbevolen vanwege snelheid van de account en het dynamische IP-adres),
óf je moet instellen bij delphi dat alle mail naar *@mwinckel.nl wordt doorgestuurd naar jouw IP-adres, waar je dan een mailserver hebt draaien; hiervoor moet delphi wel BSMTP ondersteunen, en dat hebben maar een paar servers.

óf je moet natuurlijk bij delphi meerdere e-mailadressen aanmaken en die laten doorsturen naar verschillende adressen. dat is het handigst, omdat het dan wordt gehost op de delphi-servers

succes