Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Informatique niet vermeld bij 'Prijs toevoegen'

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Omdat ik bij het toevoegen van de prijs van een producht in Price Watch de naam van Informatique niet kon vinden heb ik maar even een topicje gemaakt :) .

Hier staat de info en prijs van Informatique, en hier moet de prijs worden toegevoegd

[ Voor 29% gewijzigd door ernst op 24-12-2003 10:53 ]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

Informatique heeft waarschijnlijk een pricewatch abbo.
Dat heeft tot gevolg dat users geen producten kunnen toevoegen, en geen prijzen kunnen wijzigen.

je zou informatique kunnen mailen of ze dit artikel willen toevoegen aan de pricewatch, maar ik neem aan dat ze gewoon 1 maal per week hun voorraad met de pricewatch synchroniseren.

[ Voor 40% gewijzigd door job op 24-12-2003 10:58 ]

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Informatique heeft waarschijnlijk een pricewatch abbo.
Dat heeft tot gevolg dat users geen producten kunnen toevoegen, en geen prijzen kunnen wijzigen.
Informatique heeft er idd voor gekozen om het bijhouden van de prijzen voor eigen rekening te nemen, om deze reden kunnen 'gewone' users dit niet. Je kunt eventueel Informatique of een van de Frontpage Admin's aanschieten om dit voor je te doen :).

(Ik heb de door jou genoemde prijs ook maar even ingevuld... bedankt voor het melden!)

[ Voor 11% gewijzigd door Randal Peelen op 24-12-2003 11:04 ]

http://twitter.com/randalpeelen

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jimmy Pop schreef op 24 december 2003 @ 11:01:
Je kunt eventueel Informatique of een van de Frontpage Admin's aanschieten om dit voor je te doen :).
Dat zal weinig zin hebben, aangezien Informatique niet zomaar een bepaald product niet toevoegd. Daar hebben ze een reden voor lijkt me zo :).

Dit topic is gesloten.