Toon posts:

(WinXP) Theme / screen appearance voor Televisie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een Theme of kleuren combinatie, die windows "beter" werkbaar maakt, als ik windows via de TV-out op mij TV bestuur ??

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 15:49

Bzzje

Negeren is vooruitzien

wat beschouw je als "beter" ??
grotere letters kan je instellen
contrast en kleuren kan je ook gewoon instellen

Negeren is vooruitzien

• DefaultUser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2025
Op jouw TV is de lage resolutie de beperkende factor.
Dus een lagere schermresolutie zou het duidelijker leesbaar moeten maken.

Als ik maar een beetje kan computeren

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Resolutie verlagen tot 640x480. In de Powertoys van Microsoft (en vaak ook bij vele display drivers) zit een utility waarmee je de resolutie in 1 handeling kunt aanpassen. Verlaag em naar 640x480 voor de TV-out, en als je weer op je monitor werkt terugzetten naar je normale desktop resolutie.

Ik maak trouwens nooit gebruik van de TV-Out op mijn computer, dus wellicht lul ik maar wat raak..... maar de "resolutie" (je kunt niet echt over resolutie spreken bij televisie) is lager dan 640x480 op een TV, dus als je hoge resoluties erheen stuurt dan kan dat wel eens vertekend beeld geven.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:19
De resolutie is 720x576 bij een pal-tv. Het beste is idd, als je je tv-out resolutie op 640x480 zet, of 800x600. Dan kan je ook nog het beste de boel op grote letters zetten, wat bij xp geloof ik met dpi moet.(eigenschappen van bureaublad>>instellingen>>geavanceerd>algemeen

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mischien heb je hier wat aan: De grote tv-out FAQ

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Scorpion1984 schreef op 24 december 2003 @ 18:47:
De resolutie is 720x576 bij een pal-tv. Het beste is idd, als je je tv-out resolutie op 640x480 zet, of 800x600. Dan kan je ook nog het beste de boel op grote letters zetten, wat bij xp geloof ik met dpi moet.(eigenschappen van bureaublad>>instellingen>>geavanceerd>algemeen
Mocht je daar geen tooltje bij hebben en niet voor een avondje film je hele computer om willen klussen, maak dan gewoon even een gebruikersaccount bij met deze instellingen. :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1