Hey yall....
Ff een vraag over java-script. Ik ben bezig met een site te bouwen voor het bedrijf waar ik werk. Nu is gewoon een beetje html-en niet echt een probleem, maar om het wat interactiever te maken wilde ik graag wat java-dingetjes erin stoppen.
Nu heb ik een page gemaakt waar een paar buttons opstaan met een mouse-over effect. Het is straks de bedoeling dat als je op die knop klikt, je een window krijgt met een andere pagina erin, maar dan zonder adresbalk o.i.d.
De code die op dit moment in de page staat is:
applet code="fphover.class" codebase="./" width="100" height="75">
<param name="color" value="#000080">
<param name="hovercolor" value="#0000FF">
<param name="textcolor" value="#FFFFFF">
<param name="text" value=" ">
<param name="effect" value="glow">
<param name="image" valuetype="ref" value="_thumbnails/01195_frame1.jpg">
<param name="hoverimage" valuetype="ref" value="_thumbnails/01195_frame2.jpg">
</applet>
En de code die ik heb gevonden op internet voor 'this purpose' is:
<FORM>
<INPUT type="button" value="New Window!" onClick="window.open('page.htm','mywindow','width=400,height=200')">
</FORM>
Ik denk dat ik nu appels met peren aan het vergelijken ben, maar ik zou graag willen weten of iemand een oplossing heeft....
Alvast bedankt,
grtz
-=(j3)=-
Ps: Hier trouwens de pagina waar het over gaat: http://www.vekemans.nl/_concept2004/visualisatie_bav.htm
Ff een vraag over java-script. Ik ben bezig met een site te bouwen voor het bedrijf waar ik werk. Nu is gewoon een beetje html-en niet echt een probleem, maar om het wat interactiever te maken wilde ik graag wat java-dingetjes erin stoppen.
Nu heb ik een page gemaakt waar een paar buttons opstaan met een mouse-over effect. Het is straks de bedoeling dat als je op die knop klikt, je een window krijgt met een andere pagina erin, maar dan zonder adresbalk o.i.d.
De code die op dit moment in de page staat is:
applet code="fphover.class" codebase="./" width="100" height="75">
<param name="color" value="#000080">
<param name="hovercolor" value="#0000FF">
<param name="textcolor" value="#FFFFFF">
<param name="text" value=" ">
<param name="effect" value="glow">
<param name="image" valuetype="ref" value="_thumbnails/01195_frame1.jpg">
<param name="hoverimage" valuetype="ref" value="_thumbnails/01195_frame2.jpg">
</applet>
En de code die ik heb gevonden op internet voor 'this purpose' is:
<FORM>
<INPUT type="button" value="New Window!" onClick="window.open('page.htm','mywindow','width=400,height=200')">
</FORM>
Ik denk dat ik nu appels met peren aan het vergelijken ben, maar ik zou graag willen weten of iemand een oplossing heeft....
Alvast bedankt,
grtz
-=(j3)=-
Ps: Hier trouwens de pagina waar het over gaat: http://www.vekemans.nl/_concept2004/visualisatie_bav.htm