Toon posts:

[Canon Powershot G2]Display kapot, reparatie hoe duur?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Het display van mijn G2 is kapot. Althans ik vermoed dat er een los contact ergens zit. Hij geeft op sommige standen (bij het draaien van het display) nog wel goed beeld. Als ik ermee beweeg gaat ie (display) aan en uit. Wat kost het ongeveer om dit te laten maken? of zijn er mensen die tips/advies hebben hieromtrent?

Alvast bedankt.

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-02 14:04
Ik zou sowieso ff checken of je nog garantie hebt... Soms is het zo dat op verschillende onderdelen ook verschillende garantie zit...

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:39
Een maand of drie geleden begon mijn G2 ook kuren te vertonen: het display "spiegelde" niet meer als het helemaal omklapte (om bijvoorbeeld een foto van jezelf te maken, zodat je ook kunt zien wat je schiet). Daarnaast was de belichtingsmeter fucked up, waardoor ik onbruikbare combinaties van sluitertijden en diafragma's kreeg. Bij aanschaf had ik gelukkig een uitgebreide garantie/verzekering afgesloten, dus die was niet voor niets geweest. Na reparatie bleek zo ongeveer het hele elektronica gedeelte te zijn vervangen! Kosten waren 175 euro, gelukkig hoefde ik alleen het eigen risico van 12,50 te betalen.