Toon posts:

Asus K8V Deluxe en draadloos werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb begrepen dat je aan dit moederbord van Asus (voor de Athlon 3200 64bit) een draadloos geval kan aansluiten. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben (ik heb ergens gelezen dat draadloos werken aan een moederbord niet idiaal is), en zijn die draadloze gevallen duur, ik kan ze namelijk op de site van Asus niet vinden. Of zou ik gewoon beter een draadloze usb ontvanger kunnen kopen toch?

PS: Sorry voor het woord "geval" maar ik weet niet precies wat voor iets het is, op een foto lijkt het wel een soort van antenne) ;-)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
Altijd handig als je er een direct linkje bij doet :) Da's gewoon WiFi en waarom zou dat niet werken? Enige wat je er van zou kunnen weerhouden te kopen en dus voor een algemene USB of PCI oplossing te gaan is de uitwisselbaarheid/compatibiliteit met andere mobo's. Stel je wilt een ander mobo dan heb je gelijk niks meer aan deze WiFi kaart omdat hij daar niet in past (of je neemt een ander Asus bord met WiFi slot maar dan ben je nog steeds beperkt in je keuze). Maar hoevaak verander je van mobo moet je jezelf dan maar weer afvragen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Weet iemand of dit losse wifi kaartje voor de Asus k8v al ergens te krijgen is in nl ????

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Niet alleen voro de K8V maar voor heel veel asus planken. Kep ze nog niet gezien in NL nee :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik heb dat MB en er is een apart slotje voor naast de laatste PCI die dan direct komt te vervallen. Zie 1 2 3 er het voordeel niet van maar laat me (ook) graag voorlichten :)

ARME AOW’er

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Waarbij 'we' dan meteen het voordeel kennen, de prijs. Deze is in verhouding tot bijv. een Belkin PCI-kaart >50% lager met dien verstande dat er wel volgens de achterhaalde snelheid van max 10/11 mb gewerkt wordt.

[ Voor 33% gewijzigd door Guardian Angel op 02-02-2004 00:31 ]

ARME AOW’er

Pagina: 1