Toon posts:

AMD Athlon Mobile 2500+ & ATI m10

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort wil ik een nieuwe notebook gaan kopen. Ik wil graag een model kopen met een AMD Athlon Mobile 2500+ processor en een ATi m10 videokaart. Centrino valt af, omdat de prijs te hoog is vergeleken met de prestaties. Het enige model dat ik gevonden heb dat aan mijn eisen voldoet is de Jewel 2785, maar deze heeft een mp3-speler in de voorkant, hetgeen nogal irritant is omdat ik het toch niet gebruik en niet mooi is. Mijn vraag is of iemand nog andere notebooks weet met Athlon Mobile 2500+ en m10.

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 11:37
Tot zover dan ik echt heb kunnen vinden, komen al die laptops met een Mobile Athlon 2500+ met Ati M10 van dezelfde fabrikant, maar worden ze onder een andere naam uitgegeven. Dus voor zover ik weer zit overal zo'n mp3-speler in de voorkant.

Maar wat is je budget dan?

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoi,

Ik heb deze laptop ook maar gebruik de mp3 optie ook niet, moet wel zeggen dat het een monster van een laptop is bevalt heel goed en is heel snel.
Draai hier ook probleemloos spelletjes zoals unreal en nfs underground.
En dat voor zo'n lage prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn budget is in principe 1200 Euro, maar het mag er iets overheen. Als er geen andere alternatieven zijn denk ik dat ik idd de Jewel maar koop. Voor z'n specs is 'ie iig wel heel goedkoop.

• Fresh T.
Happy2000 schreef op 24 december 2003 @ 15:18:
Hoi,

Ik heb deze laptop ook maar gebruik de mp3 optie ook niet, moet wel zeggen dat het een monster van een laptop is bevalt heel goed en is heel snel.
Draai hier ook probleemloos spelletjes zoals unreal en nfs underground.
En dat voor zo'n lage prijs.
Hoe zit het met de warmte die het ding afgeeft? en wat is zijn batterijgebruik? Altijd handig om te weten. En heb je enige benchmarks van de Jewel?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 10:12

MaDLiVe

.-Observer-.

Fresh T. schreef op 24 december 2003 @ 16:39:
[...]

Hoe zit het met de warmte die het ding afgeeft? en wat is zijn batterijgebruik? Altijd handig om te weten. En heb je enige benchmarks van de Jewel?
Kijk eens in het grote topic dat hier ergens zondzwerft :)

[ Voor 12% gewijzigd door MaDLiVe op 24-12-2003 16:47 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Fresh T.
MaDLiVe schreef op 24 december 2003 @ 16:47:
[...]

Kijk eens in het grote topic dat hier ergens zondzwerft :)

Sorry, kwas em ff vergeten. Maar extra gegevens kunnen toch geen kwaad? O-)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Met het lezen van reviews en wat rondzoeken op internet kan je ook zelf ontdekken welke andere laptops er ook aan jouw eisen voldoen. Neem eens een kijkje dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.