Hallo,
Heb probleem met PCI videokaart, namelijk de S3 TRIO 64V+ => v/h jaar 1994 fzow
.
Heb kaartje nu in Windows XP systeem zitteh & hij wordt standaard wel gedetecteerd als S3 TRIO 32/64 dus dat lijkt me wel ok.
ps: dit kaartje gebruik ik terwijl ik wacht op Sapphire Radeon 9800 PRO
Het probleem:
Als ik boot & windows xp start op dan hangt men pc altijd na het inloggeh.
Had vroeger een RADEON 9800SE erin zitteh & mss ligt het wel a/d resolutie van die kaart die nog ingesteld staat op 1280x1024 fzow & dit kaartje kan dus maar tot 1024x768 aan, kan dit?
Tijdelijke oplossingen:
Ik start men pc nu altijd op in VGA-modus, maar zou graag naar "gewone modus" kunneh booteh. Want nu moet ik bv. internetteh in 640x480 en dit lijkt me maar nix
.
dan ziet het er wel ok uit maar vanaf dat ik daar de resolutie of kleurdiepte verzet naar bv. 16-bits kleur dan hangt men pc!
Iemand een idee?
(het duurt nog een week fzow eer ik nieuwe videokaart heb)
.
Heb probleem met PCI videokaart, namelijk de S3 TRIO 64V+ => v/h jaar 1994 fzow
Heb kaartje nu in Windows XP systeem zitteh & hij wordt standaard wel gedetecteerd als S3 TRIO 32/64 dus dat lijkt me wel ok.
ps: dit kaartje gebruik ik terwijl ik wacht op Sapphire Radeon 9800 PRO
Het probleem:
Als ik boot & windows xp start op dan hangt men pc altijd na het inloggeh.
Had vroeger een RADEON 9800SE erin zitteh & mss ligt het wel a/d resolutie van die kaart die nog ingesteld staat op 1280x1024 fzow & dit kaartje kan dus maar tot 1024x768 aan, kan dit?
Tijdelijke oplossingen:
Ik start men pc nu altijd op in VGA-modus, maar zou graag naar "gewone modus" kunneh booteh. Want nu moet ik bv. internetteh in 640x480 en dit lijkt me maar nix
dan ziet het er wel ok uit maar vanaf dat ik daar de resolutie of kleurdiepte verzet naar bv. 16-bits kleur dan hangt men pc!
Iemand een idee?
(het duurt nog een week fzow eer ik nieuwe videokaart heb)