Toon posts:

foutmelding in XP

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort windows xp op mijn nieuwe pc. Nu heb ik telkens dat mijn pc ineens afslaat als ik met wat voor programma ook bezig ben, eerst krijg ik heel snel volledig blauw scherm te zien (2 sec) met daarin heel veel tekst, alleen gaat het zo snel deze tekst helaas niet kan lezen. daarna komt deze foutmelding, heb alles geprobeerd maar kan er niet achterkomen wat deze foutmelding inhoudt.
Weet iemand van julllie misschien waar deze foutmelding mee te maken heeft???

inhoud van foutenrapport:

C:\windows\Minidump\Mini122103-01.dmp
C:\Docume~1\computer\LOCALS~1\Temp\WER4.tmp.dir00\sysdata.xml

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dit heet een BSOD. Jij hebt echter automatisch rebooten aanstaan. Lees de Windows XP en 2000 BSOD guide over hoe je dat uit moet zetten en moet troubleshooten :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gok dat je er met die guide heel goed uitkomt. Omdat we vooralsnog niets kunnen toevoegen (zeker omdat je niets zegt over de inhoud van de gump en je event log ;) ) sluit ik dit topic. Als je er niet uit komt en ook microsoft.com etc niets kunnen zeggen over je precieze BSOD, zie ik een nieuw topic graag komen :)

geef dan trouwens ajb ook een wat duidelijkere titel dan 'foutmelding', je bent nl niet bepaald de eerste met een foutmelding ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.