ICQ blijft registeren?!?!

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Damn ik heb hier nu al een tijdje last van, en Odigo is toch te vervelend als vervanger van het koninklijke ICQ :)
Als je ICQ hebt geinstalleerd, moet je eerst reggen. Zowel met een nieuwe als een existing user blijft ie dan vrolijk oneindig reggen zonder dat er iets gebeurd. Geen melding, nix. Ik heb ICQ 99a, b, 2000, en 2000b geprobeerd, allemaal zelfde probleem. Ik heb Win2k UK pro SP1, in een LAN achter een Mandrake 7 squid proxy, aan KPN's onvolprezen Mxstream. Grappig genoeg kan daar het probleem niet liggen want mijn buurman hier heeft exact dezelfde config in dus hetzelfde netwerk (naja wel met een ander IP, maak je geen zorgen :D), en bij hem werkt ICQ2000 zonder enig probleem, evenals bij iemand anders in het netwerk met een W98SE bakkes.
Als ik netstat (-a) doe, zie ik ook niets staan dat ook maar op mirabilis of icq lijkt...:?
Ik heb verder geen flauw idee, ik heb zelf geen firewall (de linuxbak wel natuurlijk maar das dus niet het probleem), en geen progs die internettoegang bemoeilijken. Odigo werkt dus wel, en IRC en allerlei andere dingen ook.

Als er ook maar iets in je op komt dat maar remotely op een eventuele oplossing zou kunnen lijken mag je 't zeggen, ik probeer alles :) Bedankt alvast dan maar...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:48

Destruction

(ex-)Automonteur

ja ik krijg de hele tijd de melding " your icq # is being used on another computer " hoe kan dat ?? , niemand weet mijn pass , en ik heb ook geen 2e huis ofzo ergens vanwaar iemand mijn nummer kan gebruiken , hoe the h@ck zit dit :? :? :? :? :? :? :?

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[b]Op zondag 10 december 2000 11:38 hoe the h@ck zit dit :? :? :? :? :? :? :?
Hoe de hatck??? :9

• RubZie
Eh ja bedankt jongens.
pier, met jouw probleem zou ik blij zijn. Reg opnieuw en zit niet te huilen >:)
Als je zelf een probleem hebt is het het beste zelf een topic erover te openen, dan blijft het topic verder on-topic (das voor sommige mensen lastig, zo blijkt hierboven... :P)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Pas derop he! Een grapje tussendoor moet kunnen vind ik :D

• witchdoc
  • Laatst online: 18-08 16:32
Op zondag 10 december 2000 11:38 schreef pier het volgende:
ja ik krijg de hele tijd de melding " your icq # is being used on another computer " hoe kan dat ?? , niemand weet mijn pass , en ik heb ook geen 2e huis ofzo ergens vanwaar iemand mijn nummer kan gebruiken , hoe the h@ck zit dit :? :? :? :? :? :? :?
heb ik ook regelmatig.. maar da's omdat er dan op me thuispc iemand zit te kloten (met toestemming hoor)
gewoon effe opnieuw connecten en jij smijt die andere eraf

• witchdoc
  • Laatst online: 18-08 16:32
rubzie: sorry, maar geen flauw idee van vrees'k

• RubZie
Help... Iemand? :)
Nauwkeuriger kan ik het probleem niet omschrijven toch, wat willen jullie nog meer horen? :)

Pagina: 1